POMAK Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66016 Czerwieńsk, ul. Składowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 32 78 562
- Data zamieszczenia: 2018-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POMAK Sp. z o.o.
ul. Składowa 2
66016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
tel. 68 32 78 562
REGON: 8030599300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i instalacja sprzętu informatycznego koniecznego do uruchomienie e-usług dla ludności w P. O. M. K. „POMAK” Sp. z o.o. w Czerwieńsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowanie jest: dostawa: - serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem, - szafy RACK 19”, - zasilacza awaryjny UPS, - serwera plików wraz z oprogramowaniem do tworzenia kopii zapasowych, - zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego do rozliczania opłat za dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków wraz z usługą migracji danych z obecnie posiadanego systemu informatycznego, - internetowej platformy e-usług, usługa instalacji i konfiguracji sprzętu sieciowo-serwerowego, wdrożenia systemu informatycznego oraz szkolenia w zakresie obsługi dostarczonych rozwiązań programowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SWZ. 2) dowód wniesienia wadium, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załączników Nr 2 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 8) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - (wg załącznika Nr 2); 9) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - (wg załącznika Nr 5) - uwaga: powyższe oświadczenie Wykonawcy bez wezwania mają obowiązek złożyć w ciągu 3 dni od daty otwarcia ofert lub dołączyć do oferty; 10) oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznej do wykonania zamówienia –(wg załącznika Nr 2 do siwz); 11) wykaz wykonanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w pkt 5.2. ppkt 3) lit. b siwz, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg załącznika nr 2 do siwz); 12) oświadczenie o dysponowaniu kadrą spełniającą wymagania Zamawiającego określone w pkt 5.2. p.pkt 3) lit. c) –(wg załącznika nr 2 do siwz). 13) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż określona w pkt 5.2. ppkt 4) lit b) siwz, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 14) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona w pkt 5.2.ppkt 4) lit a). siwz. 15) zaakceptowany projekt umowy – wg załączonego wzoru, -(załącznik Nr 3 do siwz), 16) zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców –(wg załącznika nr 2 do siwz); 17) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę tych podmiotów oraz zasady ponoszenia solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup urządzeń komputerowych i biurowych"
Dodano: 2023-11-23 - pn. „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie”
Dodano: 2023-11-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW, OPROGRAMOWANIA, MONITORA INTERAKTYWNEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Dodano: 2023-10-31 - „Zakup urządzeń komputerowych i biurowych"
Dodano: 2023-09-27 - Zakup sprzętu muzycznego i audiowizualnego na potrzeby działalności GOK w Babimoście
Dodano: 2023-09-01 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina” – II etap.
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania i monitora interaktywnego
Dodano: 2023-08-09