Przetargi.pl
Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego przeznaczonych dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego przeznaczonych dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego przeznaczonych dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063 (kod CPV: 30000000-9). Przedmiot wyszczególniono w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ. 3. Zamówienie jest podzielone na trzy części: - część I - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, - część II - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, - część III - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego. 4. Przedmiot zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania Wykonawcom standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia w składanej ofercie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). 6. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w części II i III zamówienia dopuszcza się zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych w latach 2011 lub 2012, w części I zamówienia materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych wyłącznie w roku 2012. Dla Tonerów i tuszy pakowanych w większej ilości niż pojedynczo - w ofercie należy wykazać ilość zaoferowanych sztuk liczonych pojedynczo, z zaznaczeniem innego (np. podwójnego, potrójnego) sposobu ich pakowania. Materiały powinny być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie przez WYKONAWCĘ ofert z równoważnymi materiałami eksploatacyjnym /dot. części I i II zamówienia/. W przypadku dostawy zamienników wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany zamiennik. Zamawiający wymaga, aby na każdy produkt Wykonawca dołączył dokumentację, o której mowa w rozdz. VI ust. 3 Inne dokumenty . 8. W kolumnę Nr 3 Wykonawca wpisuje nazwę handlową, rodzaj, normy oraz parametry oferowanego przez siebie asortymentu potwierdzając spełnienie kryteriów pożądanych przez Zamawiającego. 9. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) posiadających pojemności startowe. 10. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego posiadały termin przydatności do użycia, na co najmniej 12 miesięcy licząc od daty odbioru towaru od Wykonawcy. 11. Dostarczone przez Wykonawcę produkty muszą być wysokiej jakości i zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, a ponadto muszą być na gwarancji producenta. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany asortymentu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale telefonicznie lub faksem. Wymiana nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12. Wykonawca musi zagwarantować (Zał. 7 do SIWZ), że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów (tuszy i tonerów) nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia. 13. W przypadku wystąpienia uszkodzenia sprzętu komputerowego na skutek użycia materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia w terminie 2 dni i na swój koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zastępczego sprzętu komputerowego wraz z odpowiednim materiałem eksploatacyjnym (tusz, toner) oraz przejmie na siebie koszty naprawy uszkodzonego sprzętu komputerowego. 14. Dostawę towaru będzie należało zrealizować w terminie uzgodnionym - z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Towar - w ramach wynagrodzenia za wykonaną dostawę - zostanie wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na adres ul. Banacha 2 w Warszawie. 15. Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia w więcej niż jednej dostawie na każdy wskazany powyżej adres. 16. Wykonawca na swój koszt odbierze zużyte tusze i tonery w terminie 18 miesięcy od dnia zrealizowania dostawy. Miejsce i termin odbioru, strony uzgodnią ze sobą w trybie roboczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach