Przetargi.pl
Zakup i dostawy brykietu drzewnego i drewna opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2019

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98240 Szadek, Przatówek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 675 12 29 , fax. 43 675 12 29
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Przatówek 1
    98240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 43 675 12 29, fax. 43 675 12 29
    REGON: 73014932300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsprzatowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy brykietu drzewnego i drewna opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Brykiet drzewny w ilości 140 ton, z trocin drzew mieszanych stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać następujące parametry: - typ - „walec” o średnicy od 50 do 80 mm, - wartość opałowa – powyżej 1600 KJ/kg, - wilgotność – do 10 %, - zawartość popiołu – do 1,5 %, - brykiet nie może zawierać żadnych związków chemicznych oraz substancji wiążących /lepiszcza/, - pakowanie – worki od 25 kg – 30 kg układane na paletach. Drewno opałowe w ilości:300mp, twarde pochodzące z gatunków drzew: dąb, grab, robinia akacjowa, jesion, klon, stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać następujące parametry: - wilgotność – do 20 %, - sezonowane minimum 2 lata, - drewno łupane w szczapy i polana oraz okrąglaki. Średnica max 15 cm i długość max 100 cm, - przedmiot zamówienia nie może być drewnem odpadowym pochodzącym z tartaków i zakładów przeróbki drewna, - drewno układane i dostarczane na paletach. Wymagania dotyczące dostaw: a) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą mailową w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. b) transport oraz rozładunek na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy w godzinach od 7.00 – 13.00 mogą występować codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Zamawiający posiada warunki techniczne i infrastrukturalne pozwalające na przyjęcie jednorazowej dostawy w ilości do 50 palet. c) Zamawiający planuje dokonywać sukcesywnych zamówień nie częściej niż raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej grupy kapitałowej. Wykaz należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach