Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 5058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę płynów infuzyjnych i leków na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest płynów dożylnych, produktów farmaceutycznych, oraz produktów terapeutycznych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce (8 części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: 33.69.25.00-2 płyny dożylne 33.60.00.00-6 produkty farmaceutyczne 33.69.30.00-4 pozostałe produkty terapeutyczne 2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2016r. poz. 1718), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia - loco obiekty Zamawiającego (Magazyn Apteki Szpitalnej), w godzinach przyjęć towaru w Aptece (8.00-13.00). Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia „NA CITO” w ciągu maksymalnie 24 (włącznie) godzin. W przypadku dostaw „NA CITO” realizacja zamówienia w dniu wolnym od pracy oraz po godzinach pracy Apteki, nastąpi na wskazany w zamówieniu Oddział. Termin dostawy „NA CITO” krótszy lub równy 20 godz. jest dodatkowo punktowany, zgodnie z pkt X SIWZ. 5. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres: a) od dnia podpisania umowy do 30.09.2019 r. – dla Pakietów nr 1 – 7 b) od dnia podpisania umowy do 30.06.2019 r. – dla Pakietu nr 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692500-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 – Wykaz asortymentowo - cenowy. Załącznik nr 1 b - Formularz kryteriów technicznych. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy. Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę płynów infuzyjnych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2022-08-25 - Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Dodano: 2020-12-22 - Zakup i dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce.
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa płynów ACD-A i PAS, filtrów do KKP i KKCz oraz płynu antykoagulacyjnego ZP/PN-6/20
Dodano: 2020-03-25 - Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Dodano: 2019-12-31 - Zakup i dostawa płynów infuzyjnych, leków oraz środków dezynfekcyjnych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce.
Dodano: 2019-08-28 - Dostawa roztworu do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej ZP/PN-13/19
Dodano: 2019-06-26 - Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Dodano: 2018-11-30 - Dostawa płynów ACD-A i PAS, filtrów do KKP, pojemników pustych oraz zestawów do leukaferez i plazamaferez leczniczych ZP/PN-12/18
Dodano: 2018-07-19