Przetargi.pl
Zakup i dostawę nowego ciężkiego pojazdu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KALISKACH ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585889257 , fax. 585889206
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KALISKACH
    Nowowiejska 2/b
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585889257, fax. 585889206
    REGON: 191575956
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kaliska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę nowego ciężkiego pojazdu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciężkiego pojazdu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4 x 4. 2. Szczegółowe wymagania jakie winien spełniać wskazany pojazd określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych branżowych, przepisów urzędu dozoru technicznego. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie w zakresie obsługi i prowadzenia pojazdu dla 6 osób w siedzibie Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia powinien: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji, b) być fabrycznie nowy (nie rejestrowany), rok produkcji podwozia nie starszy niż 2018 rok, c) posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania. 6. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na samochód wraz z całym wyposażeniem na okres minimum 24 albo 36 miesięcy, b) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zabudowę wraz z całym wyposażeniem na okres 24 albo 36 miesięcy, c) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin (podany w pełnych dniach roboczych) rozpoczęcia prac związanych usunięciem wad lub usterek, który nie może być krótszy niż 1 i nie dłuższy niż 5 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zgłoszenia usterki od Zamawiającego, d) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować maksymalny termin (podany w pełnych dniach roboczych) usunięcia wad lub usterek, który nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych, licząc od daty rozpoczęcia prac związanych z usunięciem wad lub usterek. 7. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Wykonawcy. 8. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 9. Kod CPV: 34144210 – 3 Wozy strażackie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt – 23 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1. 2. Formularz oferty – załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3. 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia – załącznik nr 4. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 5. 6. Wykaz wykonanych dostaw – załącznik nr 6. 7. Oświadczenie o przekazaniu prac podwykonawcom – załącznik nr 7. 8. Wzór umowy – załącznik nr 8. 9. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach