Przetargi.pl
Zakup i dostawę mebli i wyposażenia do obiektu Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Rutkowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 623 244 , fax. 236 622 716
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku
    ul. Rutkowskiego 16
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 623 244, fax. 236 622 716
    REGON: 13038241700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspplonsk.binp.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę mebli i wyposażenia do obiektu Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla obiektu Komendy Powiatowej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Płońsku przy ul. Sienkiewicza, stanowiących część zadania pn. ,,Budowa Komendy Powiatowej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Płońsku przy ul. Sienkiewicza”. Specyfikację ilościową i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący: Załącznik nr 1A i Załącznik nr 8A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części I zamówienia; Załącznik nr 1B i Załącznik nr 8B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części II zamówienia; Załącznik nr 1C i Załącznik nr 8C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części III zamówienia; Załącznik nr 1D i Załącznik nr 8D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Części IV zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: dla Części I zamówienia: dostarczenie mebli i wyposażenia do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie mebli i wyposażenia do wskazanych przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczeń; rozpakowanie, montaż mebli, ustawienie i wypoziomowanie mebli. Dla Części II zamówienia: dostarczenie rolet i wykładzin do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie rolet i wyposażenia do wskazanych przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczeń; rozpakowanie, montaż rolet, położenie wykładzin. Dla Części III zamówienia: dostarczenie elementów składowych sauny do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie elementów do wskazanego przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczenia; rozpakowanie, montaż sauny, podłączenie instalacji, próbne uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania, dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. Dla Części IV zamówienia: dostarczenie akcesoriów sportowych do obiektu Komendy Powiatowej PSP w Płońsku własnym transportem; rozładunek, wniesienie akcesoriów do wskazanych przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej PSP pomieszczeń; rozpakowanie, montaż akcesoriów sportowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu dla Części I zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych). 2. Wadium powinno obejmować okres związania ofertą tj. minimum 30 dni. Wykonawcy przy obliczaniu terminu, od którego zaczyna bieg termin związania ofertą powinni uwzględnić również dzień, w którym upływa termin składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu warunek ten uzna się za spełniony, jeżeli pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt 4. ppkt 2) – 5), winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość poręczanej lub gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności poręczenia lub gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy. 6. Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: na konto 23 8213 0008 2006 0801 5480 0009; środki finansowe powinny wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do 25.09.2018 r. do godz. 13:30 pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania; z zaznaczeniem: „Wadium w przetargu na zakup i dostawę mebli i wyposażenia do obiektu Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku – Część I zamówienia” – nr postępowania PT 2370.1.2018. 7. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 8. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 9. W dokumencie gwarancji lub poręczenia powinna być zamieszczona informacja, że gwarant lub odpowiednio poręczyciel dokona bezwarunkowej zapłaty na każde żądanie Zamawiającego. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5. 10. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Wzór stanowi Załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej) 2. Zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe - Wzór stanowi Załącznik nr 8A dla Części I zamówienia, Załącznik nr 8B dla Części II zamówienia, Załącznik nr 8C dla Części III zamówienia i Załącznik nr 8D dla Części IV zamówienia do dokumentacji przetargowej 3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 4. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca wymaga przedłożenie oryginału tego dokumentu. Dopuszcza się złożenia z ofertą potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą lecz nie złączony z nią na stałe przed upływem terminu składania ofert. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 5. Oświadczenia stanowiące Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do dokumentacji przetargowej. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do dokumentacji przetargowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach