Przetargi.pl
Zakup i dostawa zastawy stołowej i sprzetu kuchenenego dla służby żywnościowej.

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
    Narutowicza 10A
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
    REGON: 32098789500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa zastawy stołowej i sprzetu kuchenenego dla służby żywnościowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zastawy stołowej i sprzętu kuchennego dla służby żywnościowej, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2, do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia ( stanowiący jego integralną część). UWAGA – Wykonawca podczas dostarczenia towaru dołączy kartę wyrobu zgodnie z Decyzja nr 3/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r , zał. Nr 6 (do decyzji). 2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą towaru, w tym w szczególności koszty opakowania, załadunku, transportu, a także koszty ubezpieczenia transportu towaru do magazynu Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar nowy wolny od wad fizycznych i prawnych. 4. Zamówienie odbędzie się 1 raz w ciągu trwania umowy. 5. Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie JW.1749 (Grupa zabezpieczenia Szczecin) Al. Wojska Polskiego 250, Szczecin. 6. Podstawą przyjęcia zamówionego towaru, zgodnego ze zgłoszeniem, będzie faktura VAT. 7. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania towaru częściami. 8. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia faktury i towaru, w przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych niezgodnych z zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:  dla części 1 – 500,00 zł  dla części 2 – 150,00 zł  dla części 3 – 5 000,00 zł 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 58-ZP-10-18-165. 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.3 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda na wezwanie ( dla części 1 zamówienia) : a) Wykonawca przedstawi foldery z wizualnymi wzorami co najmniej 3 proponowanych kompletów zastawy, b) wykonawca przedstawi zaświadczenie ATEST PZH, dokument równoważny niezależnego podmiotu (laboratorium ) uprawnionego do kontroli jakości , potwierdzającego, że dostarczone produkty nie zawierają materiałów szkodliwych i są dopuszczone do kontaktu z żywnością. ( dla części 2 zamówienia) a) Wykonawca przedstawi foldery z wizualnymi wzorami co najmniej 3 proponowanych kompletów zastawy, b) wykonawca przedstawi zaświadczenie ATEST PZH, dokument równoważny niezależnego podmiotu (laboratorium ) uprawnionego do kontroli jakości , potwierdzającego, że dostarczone produkty nie zawierają materiałów szkodliwych i są dopuszczone do kontaktu z żywnością. (dla części 3 zamówienia) a) Wykonawca dla poz. 3, 4, 13, 14, 19, 20 ,przedstawi katalog z oferowanym modelem, b) wykonawca dla poz. 3, 4, 19, 20, przedstawi zaświadczenie ATEST PZH, dokument równoważny niezależnego podmiotu (laboratorium ) uprawnionego do kontroli jakości , potwierdzającego, że dostarczone produkty nie zawierają materiałów szkodliwych i są dopuszczone do kontaktu z żywnością. c) oświadczenie wykonawcy, że oferowane przedmioty posiadają niezbędne dopuszczenia do obrotu na terytorium RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach