Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg
- Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
- Data zamieszczenia: 2018-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
ul. Rynek 1
20-388 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
REGON: 431019980 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby projektu ”Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk” – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Kalinówce, położonej na terenie Gminy Głusk w województwie lubelskim, na potrzeby projektu pn. „Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk” – Etap II. Realizacja zamówienia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.5 Infrastruktura przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2. Zamówienie podzielone jest na części. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Część nr 1: Zakup i dostawa mebli na potrzeby projektu „Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk”: stoły sześciokątne – 7 szt., krzesełka – 40 szt., biurka dla nauczyciela – 2 szt., krzesła nauczycielskie – 2 szt., zestawy meblowe – 2 zestawy, Część nr 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby projektu „Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk”: zestawy multimedialne (w skład zestawu wchodzi: tablica interaktywna wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem i projektor) – 2 szt., zestawy dla nauczyciela (w skład każdego zestawu wchodzi: komputer nauczycielski przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, urządzenie wielofunkcyjne) – 2 szt, wyposażenie dla dzieci niepełnosprawnych – magiczny dywan – interaktywne pomoce dydaktyczne do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wraz z zestawem treści multimedialnych – 2 zestawy, wyposażenie dla dzieci zdolnych - telewizor LED – 2 szt., Poniższe zapisy dotyczą obydwu Części zamówienia: Szczegółowy opis wyposażenia tj. rodzaj, ilości wraz z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami znajduje się w SOPZ stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe i aby posiadało certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta. Meble szkolne muszą być wykonane wg obowiązujących norm: PN-EN. Dostawa i montaż nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Szkoły Podstawowej w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik. Dostawa i montaż wyposażenia odbywać się będzie w godzinach ustalonych wcześniej z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić wszelkie możliwe koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na cenę oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i montażu, a także przeszkolenia pracowników w zakresie używania sprzętu zwłaszcza multimedialnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Dokumenty, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust.1 pkt 1), ust. 2 pkt 1), ust. 3 pkt 1) oraz ust. 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do Klubu Seniora w Kijowcu
Dodano: 2023-11-30 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA DO KLUBU SENIORA W KIJOWCU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia do sali multimedialnej w Terespolu
Dodano: 2023-08-20 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Dodano: 2023-03-16 - Dostawa projektora multimedialnego wraz z instalacją i wykonaniem przyłącza kablowego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa projektora multimedialnego wraz z instalacją i wykonaniem przyłącza kablowego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2022-12-09 - Dostawa monitorów interaktywnych dotykowych (4 szt.) z oprogramowaniem do wyświetlania danych i zarządzania wyświetlanym obrazem
Dodano: 2022-11-02 - Dostawa i montaż wyposażenia przedszkola – Szkoła Podstawowa nr 4 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Świdniku
Dodano: 2022-09-27 - Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Medialnego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2022-08-24 - Dostawa i montaż sprzetu ICT i audiowizualnego
Dodano: 2020-10-16