Gmina Wojsławice ogłasza przetarg
- Adres: 22120 Wojsławice, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 669 102 , fax. 825 669 102
- Data zamieszczenia: 2018-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojsławice
ul. Rynek 30
22120 Wojsławice, woj. lubelskie
tel. 825 669 102, fax. 825 669 102
REGON: 11019798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia Klubu Seniora "Aktywna Jesień” w Wojsławicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Klubu Seniora w ramach projektu „Utworzenie Klubu Seniora ,,Aktywna Jesień” w Wojsławicach” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11. Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne. CZĘŚĆ 1: Dostawa wyposażenia kuchni KODY CPV: 39220000-0 Wyposażenie kuchni obejmuje: 1. Kuchenka elektryczna z piekarnikiem – 1 szt. 2. Lodówka – 1 szt. 3. Czajnik elektryczny – 1 szt. 4. Okap nad kuchenkę – 1 szt. 5. Mikrofalówka – 1 szt. 6. Zestaw garnków i patelni – 1 zestaw 7. Serwis obiadowy dla 12 osób – 3 zestawy 8. Zestaw sztućców – 3 zestawy 9. Formy do pieczenia – 1 zestaw 10. Miski plastikowe – 1 zestaw 11. Stół do kuchni – 1 szt. 12. Zestaw mebli kuchennych – 1 zestaw 13. Deski do krojenia – 1 zestaw 14. Noże do krojenia – 2 zestawy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) CZĘŚĆ 2: Dostawa wyposażenie sal KODY CPV: 32340000-8, 37420000-8, 37440000-4, 37460000-0, 37520000-9, 37530000-2, 39110000-6, 39120000-9, 39130000-2, 39290000-1, 39710000-2, 42710000-6 Wyposażenie sal obejmuje: 1. Stół rozkładany – 5 szt. 2. Krzesło – 25 szt. 3. Mata do ćwiczeń – 25 szt. 4. Kij do nordic walking – 25 szt. 5. Rower treningowy – 1 szt. 6. Platforma wibracyjna – 1 szt. 7. Ławka treningowa wioślarz – 1 szt. 8. Orbitek – 1 szt. 9. Schodołaz kroczący (wyciągarka dla niepełnosprawnych) 1 szt. 10. Biurko pod komputer - 6 szt. 11. Fotel do komputera – 6 szt. 12. Stół bilardowy – 1 szt. 13. Ekran projekcyjny – 1 szt. 14. Tablica flipchart – 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) CZĘŚĆ 3: Dostawa wyposażenia IT KODY CPV: 30210000-4, 32320000-2, 32340000-8, 38650000-6, 30213100-6 Wyposażenie IT obejmuje: 1. Aparat fotograficzny z przedłużona gwarancją – 1 zestaw 2. Telewizor z przedłużoną gwarancją – 1 zestaw 3. Kino domowe do telewizora – 1 zestaw 4. Laptop – 1 szt. 5. Zestaw komputerowy – 6 zestawów 6. Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 1 szt. 7. Projektor multimedialny – 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2024-01-29 - Dostawa artykułów gospodarstwa domowego w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa naczyń jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek SPSK1.
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa sprzętu i wyposażenia na doposażenie stanowisk pracy oraz tworzenie izolatek i miejsc do kwarantanny w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej dla Domu Pomocy Społecznej „KALINA” w Lublinie
Dodano: 2020-11-04 - „Dostawa zmywarki do mycia posadzek oraz szatkownicy do warzyw dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli."
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa wyposażenia kuchennego dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Lublinie
Dodano: 2020-08-13 - Dostaw wyposażenia kuchennego dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Lublinie
Dodano: 2020-08-04 - „Dostawa drobnego sprzętu i artykułów AGD na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Dodano: 2020-07-31 - „Dostawa drobnego sprzętu i artykułów AGD z podziałem na 3 części (zadania) na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Dodano: 2020-07-17 - Dostawa woreczków strunowych i opakowań jednorazowych.
Dodano: 2020-04-17