Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 5058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ w Hajnówce
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa warzyw oraz artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw oraz artykułów spożywczych wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (Dz. U. 2017, poz. 149 ). Dostarczone produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.2017, poz. 2461). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo cenowy Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-02-19 - Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - produkty sypkie
Dodano: 2024-01-08 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2
Dodano: 2024-01-02 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego przedszkola.
Dodano: 2023-11-29 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 „Pietrasze”.
Dodano: 2023-11-29 - Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2023-11-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2024 rok
Dodano: 2023-11-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2022 rok
Dodano: 2023-10-04 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2022 rok
Dodano: 2023-10-04