Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w ilości 950 Mg wraz z transportem w miejsce wbudowania, na potrzeby remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kole. 2. Mieszanka mineralno-asfaltowa powinna spełniać wymagania:  receptura zgodna z normą PN-EN 13108-1 i wymaganiami technicznymi dla mieszanek mineralno - asfaltowych produkowanych na gorąco oraz warunkami ich produkcji WT-2-2014,  mieszanka mineralno - asfaltowa winna spełniać powyższą normę lub równoważną,  temperatura przy rozładunku w miejscu wbudowania 170 - 180 st. C,  ze względu na warunki technologiczne, transport masy na gorąco w miejsce wbudowania nie może przekroczyć 1 godziny.  ponadto sprzedającego obowiązują przepisy następujących ustaw: Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz 1202 ze zmianami, Ustawa o wyrobach budowlanych (tekst jednolity z 12.02.2019 r. poz 266) 3. Jednorazowa ilość dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco będzie wynosić od 6 -14 Mg. 4. Do każdej partii dostarczonego materiału należy dołączyć aktualną deklarację własności użytkowych, dokument WZ i kwit wagowy. 5. Masa będzie stosowana do układania ręcznego. 6. Zamówienie na dostawę masy do Powiatowego Zarządu Dróg w Kole przy ulicy Toruńskiej 200 będzie odbywać się pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem w miarę pojawiających się potrzeb. Termin realizacji zamówienia wynosi 4 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, przy czym ilość masy przewidzianej do zapewnienia na dzień następny będzie ustalana każdorazowo do godziny 15-tej dnia poprzedzającego. 7. Podana w pkt 1 ilość mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco jest ilością orientacyjną. W przypadku zakupu mieszanki w ilości mniejszej niż określona w pkt 1,Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 8. Zamawiający będzie ponosił koszty zakupu wraz z transportem mieszanki mineralno- asfaltowej na gorąco. 9. Fakturowanie następować będzie raz w miesiącu. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 12. Wykonawca zostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do podwykonawstwa części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ 2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ - dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty. 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach