Przetargi.pl
Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla Gminy Siemkowice

Gmina Siemkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-354 Siemkowice, Plac Wolności
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 841 72 69 , fax. 043 841 72 69
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemkowice
    Plac Wolności 1
    98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 841 72 69, fax. 043 841 72 69
    REGON: 73093472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: siemkowice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla Gminy Siemkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki JCB 3CX lub równoważny. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby koparka wyposażona była w następujący osprzęt: a) szybkozłącze do wymiany łyżek, b) łyżka skarpowa, c) łyżka kopiąca 40 cm, d) łyżka kopiąca 60 cm e) łyżka załadowcza, f) widły do palet 3. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi oraz z obowiązującymi normami i przepisami. 4. Wymagane warunki zamawiającego: 4.1. rok produkcji – nie wcześniej niż 2007 r. 4.2. typ JCB lub równoważny spełniający wymagania zamawiającego 4.3. moc: min. 96 KM 4.4. przebieg – nie więcej niż 6000 mth 4.5. napęd na 4 koła (4x4) 4.6. skrzynia biegów PowerShift 4.7. głębokość kopania min. 4,2 m max. 5.97 m 4.8. pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3 4.9. wysokość wysypywania min. 2,72 m 5. Oferowana ładowarko – koparka powinna być kompletna, w pełni sprawna technicznie i użytkowo, przygotowana do pracy. 6. Oferowana koparka powinna być nie pokrzywiona, nie pospawana, lakier nie porysowany – poza normalnym użytkowaniem. 7. Koparka nie może posiadać luzów na elementach ruchomych (sworznie, tuleje), wycieku oleju z siłowników, z elementów przeniesienia napędu, luzów na osi przedniej i zwrotnicach, 8. Wykonawca może udzielić gwarancji jakości na układ przeniesienia napędu (silnik z osprzętem, skrzynie biegów oraz mosty) i hydraulikę, liczonej od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy przez Zamawiającego, co zostanie wskazane przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 9. Wymagany rok produkcji koparko-ładowarki ma być nie wcześniejszy niż 2007, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 10. Przebieg koparko-ładowarki ma być nie większy niż 6000 mth, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 11. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa. 12. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Gmina Siemkowice, Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice. 13. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 14. Zamawiający przed wyborem Wykonawcy sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną, czyli np. stan ogumienia, luzy na elementach roboczych, stan techniczny i wizualny sprzętu wraz z osprzętem. 15. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odrzuci najkorzystniejszą ofertę lub odstąpi od zakupu. 16. Koparko- ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu 17. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć pojazdu, obejmującymi wnętrze kabiny ze stanem licznika, zabudową, kołami, osprzętem oraz zdjęcia obrazujące oferowany pojazd z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona). 18. Oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumentację fotograficzną oferowanej koparko – ładowarki wraz z osprzętem. B. Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (do oferty – składają wszyscy Wykonawcy): 1. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. C. Inne dokumenty składane przez Wykonawcę w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – złożone w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach