Przetargi.pl
Zakup i dostawa urządzenia do pielęgnacji i czyszczenia lodu (rolba)

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Miedziana 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 313 25 81 , fax. 034 313 25 81
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie
    ul. Miedziana 3 3
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 313 25 81, fax. 034 313 25 81
    REGON: 15152238800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirmyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa urządzenia do pielęgnacji i czyszczenia lodu (rolba)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowej maszyny do utrzymania lodowiska w Myszkowie w szczególności: Minimalne wymagane parametry techniczne i osprzęt maszyny: - silnik - diesel, chłodzony cieczą, moc min 16 kW lub 21 KM; - napęd na 4 koła; - pojemność zbiornika wody - minimum 500 l; - pojemność zbiornika na śnieg - minimum 1,8 m3; - strug - szerokość robocza min. 1700 mm; - strug głębokość robocza - regulowana, minimalny zakres regulacji: 0,01 - 3 mm - promień skrętu - musi się mieścić w zakresie 3500 - 3800 mm - waga netto (bez struga) nie więcej niż 2000 kg; Maszyna powinna być wyposażona w: - system proporcjonalnego dozowania wody w zależności od szybkości jazdy maszyny; - system podnoszenia zbiornika śniegu w celu łatwego opróżnienia; - system strugania i polerowania; - boczną szczotkę sterowaną hydraulicznie; - oświetlenie, - maszyna powinna mieć możliwość zbierania wody z tafli lodowiska. Maszynę dostarczyć należy do Zamawiającego pod adres; 42-300 Myszków, ul. Miedziana 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi maszyny) przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji maszyny. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy (protokołu odbioru). Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego przyjazdu do Zamawiającego serwisu w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki. Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. W przypadku gdy czas naprawy przekroczy 3 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy maszynę zastępczą o podobnych parametrach. Do oferty należy dołączyć szczegółowy opis proponowanej maszyny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374810003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie Nr 75827900000123394620010006 z dopiskiem: wadium - rolba)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirmyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach