Przetargi.pl
Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Urząd Ochrony Danych Osobowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-193 Warszawa, Stawki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 531 03 00, , fax. 22 531 03 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych
    Stawki 2
    00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 531 03 00, , fax. 22 531 03 01
    REGON: 1304909700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.Zamawiający wymaga, żeby oferowane urządzenia wielofunkcyjne dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywane oraz przygotowane do natychmiastowej eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Specyfikację techniczną oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego. 2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach