Przetargi.pl
„Zakup i dostawa urządzeń, części akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek” Znak postępowania: 308/2017 Zadanie nr 1 Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów Zadanie nr 2 Urządzenia, części i akcesoria do komputerów

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.ml.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa urządzeń, części akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek” Znak postępowania: 308/2017 Zadanie nr 1 Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów Zadanie nr 2 Urządzenia, części i akcesoria do komputerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów Zadanie nr 2 Urządzenia, części i akcesoria do komputerów 1) ilość urządzeń komputerowych, części ,akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek zawartych w formularzach cenowych zostały podane obligatoryjnie tj. bez możliwości zmiany zamawianej ilości. 2) okres przydatności dostarczonych urządzeń komputerowych, części, akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego. 3) ceny jednostkowe wynikające z oferty Wykonawcy nie ulegną zmianie w okresie realizacji umowy. 2. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia 1) urządzenia komputerowe, części, akcesoria komputerowe i materiały eksploatacyjne do drukarek będące przedmiotem zamówienia muszą być: fabrycznie nowe , nieregenerowane tzn. wykonane z nowych elementów – nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych , nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, muszą mieć nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania , zaopatrzone w zabezpieczenia producenta (np. hologramy). 2) za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu , gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. 3) zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów. 4) jakość wydruku ,wydajność ,szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia , w którym będzie zainstalowany. 5) tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta). 6) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Oferowane materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. 7) przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż materiał oryginalny oraz: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 , oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów), co pozwoli zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c) którego wydajność zgodnie z normą ISO/IEC jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu, d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e) który nie ogranicza współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności, g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 8. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów posiadających pojemności startowych. 9. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać , że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe niż zalecane przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza (w załączonym do oferty oświadczeniu), że ponosi koszt naprawy urządzenia do którego zastosowano materiał eksploatacyjny przez niego zaoferowany, a który nie spełnił w czasie użytkowania warunków technicznych producenta urządzenia. 11. Wykonawca gwarantuję, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie spowoduję utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia do którego są przeznaczone. 12. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość oraz niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek niekorzystnie odbiega od wymagań urządzeń do których są przeznaczone tusze, tonery, Wykonawca zobowiązuję się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia Zamawiającego o wadliwym produkcie ( email, fax, telefon). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązuję się do pokrycia kosztów naprawy drukarek, faxów , urządzeń wielofunkcyjnych gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarek, faxów , urządzeń wielofunkcyjnych uważa się pisemną opinię serwisu wykonującego naprawy sprzętu informatycznego. Naprawa uszkodzonego sprzętu (drukarek, faxów , urządzeń wielofunkcyjnych ) zostanie przeprowadzona w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia (email, fax, telefon) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawa ponosi Wykonawca. 14. W przypadku kwestionowania jakości towaru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuję się do wymiany go na towar wolny od wad. 15. W razie bezskuteczności żądania wymiany wadliwego towaru na towar nowy (wolny od wad), Zamawiający jest uprawniony do dokonania zakupu nowego towaru o osoby trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy. 16. Pozostałe zasady dotyczące przyjęcia, rozliczenia gwarancji przedmiotu zamówienia zawarto w projektach umów załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30124000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla Zadania nr 1: 13700,00zł Dla Zadania nr 2 nie żąda wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach