Przetargi.pl
Zakup i dostawa telefonów komórkowych wraz z kartami SIM, zakup kart SIM i świadczenie usług telefonii komórkowej oraz świadczenie usług mobilnego dostępu do internetu, dostawa kart telemetrycznych SIM i świadczenie usług wymiany danych informatycznych z zastosowaniem transmisji pakietowej GPRS (telemetria) dla Policji woj. zachodniopomorskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 78 11 479 , fax. 47 78 11 477
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 47 78 11 479, fax. 47 78 11 477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa telefonów komórkowych wraz z kartami SIM, zakup kart SIM i świadczenie usług telefonii komórkowej oraz świadczenie usług mobilnego dostępu do internetu, dostawa kart telemetrycznych SIM i świadczenie usług wymiany danych informatycznych z zastosowaniem transmisji pakietowej GPRS (telemetria) dla Policji woj. zachodniopomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę telefonów komórkowych wraz z kartami SIM, zakup kart SIM i świadczenie usług telefonii komórkowej oraz świadczenie usług mobilnego dostępu do internetu, dostawa kart telemetrycznych SIM i świadczenie usług wymiany danych informatycznych z zastosowaniem transmisji pakietowej GPRS (telemetria) dla Policji woj. zachodniopomorskiego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm.) i zgodnie z przedstawionym zestawieniem i specyfikacją i wymaganiami ujętymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 2.Ilość i zakres przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 i 6 do siwz. 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnienie minimalnych wymagań sprzętowych na załączniku nr 1 do formularza kalkulacji cenowej stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 4.Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: 32250000-0 (telefony komórkowe); 64212000-5 (usługi telefonii komórkowej); 31712112-8 (karty SIM); 72400000-4 (usługi internetowe); 64216000–3 (elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji). 5.Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 6.Zamawiający wymagał, aby Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji dostawy osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia, za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty: 1) przedłożył Zamawiającemu zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 uPzp oświadczenie o zatrudnieniu przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła osoba niepełnosprawna, nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy. 2) przedłożył Zamawiającemu na każde jego żądanie, na każdym etapie realizacji zamówienia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zgodnie z zapisami pkt. 1 pod rygorem naliczenia kar umownych. 7.Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym. 8.Wymagania związane z oznakowaniem, o którym mowa w art. 30a uPzp: Zamawiający wymagał aby urządzenia oznakowane były znakiem CE na podstawie Ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 roku o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2019 r. poz. 544 ze zm. ). 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10.Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32250000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach