Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących, Zadanie nr 2 – Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych, Zadanie nr 3 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości, Zadanie nr 4 – Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości, Zadanie nr 5- Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych.

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn, -
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    - -
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
    REGON: 80521018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących, Zadanie nr 2 – Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych, Zadanie nr 3 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości, Zadanie nr 4 – Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości, Zadanie nr 5- Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących, Zadanie nr 2 – Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych, Zadanie nr 3 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości, Zadanie nr 4 – Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości, Zadanie nr 5- Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1a, 1b,1c,1d,1e do SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4a, 4b,4c do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty np. certyfikaty/ opis produktu potwierdzające równoważność oferowanego asortymentu wraz z podaniem pozycji z formularza, której dotyczy. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie ( Załącznik nr 9 do SIWZ) , że zaproponowane produkty spełniają te wymagania- dotyczy zadania 1-służna żywnościowa, pozycja w formularzu nr 23. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji umowy w zadaniach nr 1,2,3 przewiduje skorzystanie z „prawa opcji”. Ilość w opcji będzie dostarczana przez Wykonawcę w wypadku zaistnienia potrzeb Zamawiającego po wykorzystaniu ilości podstawowych danego asortymentu. Zamówienie z wykorzystaniem „opcji”- Cena jednostkowa netto w opcji nie może być inna niż cena jednostkowa netto w zamówieniu podstawowym. W przypadku zaproponowania ceny jednostkowej w opcji innej niż cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę dla zamówienia podstawowego, Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39831200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach