Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pn.: „Naukowy Zawrót Głowy- innowacyjne metody nauczania w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Sierpc”

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 61101548300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/bipkod/004

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pn.: „Naukowy Zawrót Głowy- innowacyjne metody nauczania w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Sierpc”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pn.: „Naukowy Zawrót Głowy- innowacyjne metody nauczania w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Sierpc”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, realizowanego w Gminie Miasto Sierpc. 2. Zamówienie podzielono na części 1) Część I pn.: „Zakup i dostawa sprzętu TIK do Szkoły Podstawowej nr 2 w Sierpcu” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej nr 2 stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 2) Część II pn.: „Zakup i dostawa sprzętu TIK do Szkoły Podstawowej nr 3 w Sierpcu” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Szkoły Podstawowej nr 3 stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wniesienia przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego do Szkoły Podstawowej nr 2 (część I) i/ lub Szkoły Podstawowej nr 3 (część II) w Sierpcu- zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do montażu, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenia personelu z obsługi i konserwacji, w zakresie szczegółowo wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1a i 1b do SIWZ) w Szkole Podstawowej nr 2 (część I) i/ lub Szkole Podstawowej nr 3 (część II) w Sierpcu, w terminie, miejscu i warunkach uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części I: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 2) Dla części II: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium; 2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach