Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, Słowackiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48(54)2828001 , fax. +48(54)2828002
- Data zamieszczenia: 2020-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Słowackiego 18
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48(54)2828001, fax. +48(54)2828002
REGON: 91134433200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego Pakiet Nr I Aparat do dekontaminacji pomieszczeń Pakiet Nr II Respirator I Pakiet Nr III Respirator II Pakiet Nr IV Wózek do transportu pacjentów potencjalnie zakaźnych Pakiet Nr V Defibrylator z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Zakup i dostawa sprzętu medycznego” obejmująca: Pakiet Nr I Aparat do dekontaminacji pomieszczeń Pakiet Nr II Respirator I Pakiet Nr III Respirator II Pakiet Nr IV Wózek do transportu pacjentów potencjalnie zakaźnych Pakiet Nr V Defibrylator z wyposażeniem 2. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy nie będący przedmiotem ekspozycji ani prezentacji nie starszy niż 2020 r. Szczegółowe opisy urządzeń zawarte są w osobnym załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona. 4. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja: Okres gwarancji na sprzęt, wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Pakiet Nr I Aparat do dekontaminacji pomieszczeń – 973,00 zł (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt trzy złote 00/100) Pakiet Nr II Respirator I – 2.588,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt osiem złotych 00/100) Pakiet Nr III Respirator II – 2.610,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset dziesięć złotych 00/100) Pakiet Nr IV Wózek do transportu pacjentów potencjalnie zakaźnych – 262,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa złote 00/100) Pakiet Nr V Defibrylator z wyposażeniem – 1.140,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto czterdzieści złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku 03 1560 0013 2394 7458 0000 0002 z dopiskiem: wadium na przetarg – 23/2020 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy. 5) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – trenażer oddechowy
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa urządzeń do wysokoprzepływowej terapii tlenem wraz z oprzyrządowaniem
Dodano: 2021-04-02 - Dostawa respiratora stacjonarnego 1 sztuki oraz respiratorów transportowych 2 sztuki dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Zninie, realizowaną w ramach projektu pn. „Doposażenie szpitali w województwie kujawsko-pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19” realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, objętego wnioskiem o dofinansowanie.
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2020-01-10 - Dostawa respiratorów - aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2019-04-26 - Dostawa respiratorów - aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2019-02-13 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2018-08-02 - Dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2018-07-17 - Dostawa aparatów do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej
Dodano: 2018-05-17 - Dostawa respiratorów i urządzeń do monitorowania funkcji życiowych
Dodano: 2017-10-06