Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2019-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 50582500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Pracowni Endoskopii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Pracowni Endoskopii. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1a do SIWZ-formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: Kod CPV:33100000-1 Pełna nazwa:Urządzenia medyczne. 3. Minimalny, wymagany okres rękojmi: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a także posiadać aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne. 6.Warunki realizacji zamówienia: a) Dostawa sprzętu nastąpi do SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. A. Dowgirda 9, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i miejsca dostawy. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i szkolenie personelu Zamawiającego, zakończone podpisaniem protokołu odbioru i wystawieniem faktury przez Wykonawcę. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej w związku z dokładnym określeniem kompatybilności oferowanego sprzętu przez Wykonawcę ze sprzętem będącym na wyposażeniu Pracowni Endoskopii SP ZOZ. W przedmiocie zamówienia procesor obrazu powinien być kompatybilny z videokolonoskopami oraz videogastroskopami znajdującymi się na wyposażeniu Pracowni Endoskopii SP ZOZ.8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna nastąpić w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy. W/w termin obejmuje kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia, na który składają się: dostawa, uruchomienie i szkolenie personelu Zamawiającego, zakończone podpisaniem protokołu odbioru/wystawieniem faktury przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień związanych z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz asortymentowo-cenowy wg załącznika nr 1a do SIWZ, 2.Kryterium cech użytkowych urządzenia - wg załacznika nr 1b do SIWZ, 3. Formularz ofertowy , wg załącznika nr 2 nr do SIWZ, 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5. Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, wg zał. nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stołu anatomicznego
Dodano: 2024-03-27 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-03-19 - Zakup aparatu do badań urodynamicznych - szt.
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Rehabilitacji SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu do Kliniki Rehabilitacji
Dodano: 2023-10-23 - Zakup części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej kompatybilnych z posiadanymi urządzeniami przez Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2023-10-13 - Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II
Dodano: 2023-06-06 - Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych bezdrenowych
Dodano: 2023-01-19 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2022-12-13