Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa ogłasza przetarg
- Adres: 86320 Łasin, ul. Radzyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 564 664 203 , fax. 564 664 251
- Data zamieszczenia: 2018-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa
ul. Radzyńska 4
86320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 564 664 203, fax. 564 664 251
REGON: 87025081000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpitallasin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopowej SP ZOZ Łasin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa gastroskopu, kolonoskopu + zestaw komputerowy z oprogramowaniem do badań endoskopowych), stanowiska do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopów, myjki ultradźwiękowej oraz diatermii szczegółowo określonych w załączniku nr 5 do siwz. Kod CPV: 33168100-6 Endoskopy Kod CPV: 33161000-6 Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV: 33191000-5 Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 niepodzielne pakiety, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ jak i wymagania zawarte w rozdziale III niniejszej specyfikacji. 3. Oferowany sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz OFERTA - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 2) Formularz cenowy – wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz; 3) Formularz dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz; 4) Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 do siwz; 2. PEŁNOMOCNICTWO: a) posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ b) podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonych w rozdz. VI siwz/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu do endoskopii wysokiej rozdzielczości HD
Dodano: 2020-01-29 - Zakup wraz z dostawą wideogastroskopu
Dodano: 2019-08-08 - Dostawa 2 szt. wideogastroskopów i modułu do manometrii anorektalnej wysokiej rozdzielczości z cewnikiem oraz akcesoriami do Pracowni Endoskopowej II.
Dodano: 2018-11-06 - Dostawa wieży endoskopowej
Dodano: 2018-06-18 - Dostawa aparatów na wyposażenie pracowni endoskopowej
Dodano: 2018-05-18 - Dostawa endoskopów giętkich
Dodano: 2018-05-15 - Zakup i dostawa gastroskopu i kolonoskopu oraz myjki ultradźwiękowej do Pracowni Endoskopowej SP ZOZ Łasin
Dodano: 2018-04-06 - Zakup i dostawa gastroskopu, kolonoskopu, stanowiska do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopów, myjki ultradźwiękowej oraz diatermii
Dodano: 2018-02-22 - Dostawa wideokolonoskopu
Dodano: 2017-12-14 - Zakup i dostawa zestawu endoskopowego
Dodano: 2017-11-16