Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu medycznego: aparat do diagnostyki ultrasonograficznej oka oraz aparat do diagnostyki metodą oscylacyjną

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu medycznego: aparat do diagnostyki ultrasonograficznej oka oraz aparat do diagnostyki metodą oscylacyjną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy w podziale na: Grupa 1: aparat do diagnostyki ultrasonograficznej oka 1 szt.; Grupa 2: aparat do diagnostyki metodą oscylacyjną 1 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi: grupa 1, grupa 2. Oferty nie zawierające pełnego asortymentu opisanego w grupie 1 i 2 odrzucone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018 lub 2019), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III). Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru (vide kryteria oceny ofert). W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego personel medyczny w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia i zakończy po przeszkoleniu wszystkich. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy chyba że Producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada). Warunki dotyczące serwisu (załącznik nr 7 do specyfikacji): 1) możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon – pt 8:00-15:00 2) forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna 3) czas reakcji serwisu max. 24 godziny 4) maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 5 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia 5) weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2 do SIWZ b) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę c) oświadczenie o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2. - załącznik nr 3 do SIWZ d) zobowiązanie podmiotu trzeciego zaleca się zastosowanie wzoru zamieszczonego w załączniku nr 6 do SIWZ – jeśli dotyczy e) warunki gwarancji i serwisu – załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach