Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla dziesięciu mikołowskich szkół podstawowych na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie jest podzielone na 10 części: Część 1: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 1 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 2: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 3: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 4 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 4: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 5 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 5: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 6: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 7 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 7: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 8 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 8: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 10 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 9: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 11 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” Część 10: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 12 na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II” 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe oraz montaż, instalację oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2.2. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad sprzęty wraz z wszelkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowego działania (okablowanie, uchwyty, stojaki itp.). 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Przy dostawie sprzętu wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonego sprzętu odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 2.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany. Sprzęt i oprogramowanie oferowane Zamawiającemu musi spełniać warunki opisane w prawie krajowym oraz być w pełni kompatybilne z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi przez Zamawiającego. 2.7. Zamawiający informuje, że jeśli w poniższych opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne jeżeli będą spełniały wszystkie warunki opisane i wymagane przez Zamawiającego. 2.8. W pozycjach gdzie podano dokładne wymiary dopuszcza się odstępstwa od wymiaru wynoszące +/- 5 mm. 2.9. Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące od momentu dostarczenia sprzętu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (nie dotyczy Części 7, poz. 5; Części 8, poz. 5; Części 10, poz. 2 gdzie Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z informacjami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ). 2.10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone oprogramowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy dla: • Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20 • Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie, ul. ks. bpa Wł. Bandurskiego 1 • Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Mikołowie, ul. Katowicka 122 • Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie ul. Katowicka 24 • Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299 • Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie, ul. Zamkowa 1 • Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie, ul. Wolności 27 • Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30 • Szkoły Podstawowej nr 11 w Mikołowie, ul. Skalna 10 • Szkoły Podstawowej nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie, ul. Szkolna 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach