Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu do rozbudowy sieci teleinformatycznej, części i akcesoriów do sprzętu informatycznego oraz środków konserwacyjnych do czyszczenia i pielęgnacji sprzętu informatycznego i łączności dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu do rozbudowy sieci teleinformatycznej, części i akcesoriów do sprzętu informatycznego oraz środków konserwacyjnych do czyszczenia i pielęgnacji sprzętu informatycznego i łączności dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do rozbudowy sieci teleinformatycznej, części i akcesoriów do sprzętu informatycznego oraz środków konserwacyjnych do czyszczenia i pielęgnacji sprzętu informatycznego i łączności dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 (trzy) Części tj.: Część I – Sprzęt do rozbudowy sieci teleinformatycznej. Część II – Części i akcesoria do sprzętu informatycznego. Część III – Środki konserwacyjne do czyszczenia i pielęgnacji sprzętu informatycznego i łączności. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ (odpowiednio dla części). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla części). Wymagania, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wyniósł 24 miesiące (chyba, że producent udzielił gwarancji dłuższej, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta) od daty podpisania Protokołu Odbioru Dostawy (dotyczy Części I-II). 3. Zamawiający wymaga, aby w Części I i II ceny jednostkowe oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia towarów nie przekraczały kwoty brutto 9 999,99 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100). 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 6. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) wskazanych przez Zamawiającego dla Części I, II i III w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalnych. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane produkty odpowiadają wymaganiom wskazanym w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach (dotyczy artykułów równoważnych) Formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ, nazwę (markę), typ oferowanego artykułu. 9. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze nazwy, marki, typu oferowanego artykułu w kolumnie 3 Formularza cenowego (załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3) – Zamawiający uzna, że przedmiotem oferty jest produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia towarów nie przekraczały kwoty brutto 9 999,99 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100) - dotyczy części. I i II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Opis spełnienia warunku: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej – wzór stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ; 3) Oświadczenie wskazane w zakresie, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach