Przetargi.pl
„Zakup i dostawa sprzętów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz innych sprzętów elektronicznych w ramach projektu pn. „Wiem Więcej – mogę więcej”"

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2
    47100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa sprzętów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz innych sprzętów elektronicznych w ramach projektu pn. „Wiem Więcej – mogę więcej”"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów służących do celów dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich, ul. Krakowska 38, 47-100 Strzelce Opolskie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem, ul. Krótka 1, 47-120 Zawadzkie. Szczegółowy zakres zamówienia określa Formularz wyceny. Zamówienie obejmuje:  zakup wraz z dostawą wyposażenia, w tym sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz innych sprzętów elektronicznych;  montaż, instalację oraz uruchomienie dostarczonego wyposażenia. 2. Dostarczane Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia sprzęty muszą być nowe, w pełni sprawne i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa, techniczne, funkcjonalno-użytkowe. 3. Dostawa przewidziana jest do każdej ze szkół:  Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie;  Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich, ul. Krakowska 38, 47-100 Strzelce Opolskie;  Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem, ul. Krótka 1, 47-120 Zawadzkie. 4. Wykonawca pokrywa koszty transportu tj. koszty załadunku, dostawy, rozładunku na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 6. Na dostarczony sprzęt Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. UWAGA Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 7. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej dwuletniej gwarancji jakości (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego). Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości na opisanych poniżej warunkach:  okres gwarancji obejmować będzie co najmniej 24 miesiące od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego;  w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę o powstałych wadach/usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się do ich bezpłatnego usunięcia bez względu na wysokość związanych z tym kosztów w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z obiektywnych przyczyn strony ustalą odrębnie adekwatny do okoliczności termin;  w przypadku niedokonania naprawy/wymiany przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleci naprawę/wymianę osobom trzecim na koszt Wykonawcy;  Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje zgodne z warunkami opisanymi powyżej najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 9. W przypadku, gdy wartość transakcji netto dla towarów wymienionych w Załączniku nr 11 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86, 650) wynosić będzie powyżej 20 000,00 zł, zastosowanie będzie miało ,,odwrócone obciążenie” podatku VAT zgodnie z zapisami prawa obowiązującego od dnia 1 lipca 2015 r. na mocy ustawy z dnia 9 kwietnia 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 605). 10. Zamawiający – Powiat Strzelecki, jako organ nadzorujący nw. placówki oświatowe:  Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich,  Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich,  Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem oświadcza, że wymieniony w niniejszym zamówieniu sprzęt komputerowy jest nabywany na potrzeby tychże placówek, zgodnie z wymogami art. 83 ust. 1, pkt. 26a i ust. 14 pkt. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, 2491, z 2018 r. poz. 62, 86, 650). 11. Wykonawca może zastosować równoważne rozwiązania. Przy odbiorze wyposażenia będzie sprawdzane, czy dany sprzęt w pełni spełnia minimalne parametry określone w Formularzu wyceny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 2.600,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 6.09.2018r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, nr rachunku 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa nr OR.272.32.2018.MKH. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy – zał. nr 1a do SIWZ; 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 9.2. SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp); 5) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba); 6) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.bip.powiatstrzelecki.pl) informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach