Przetargi.pl
zakup i dostawa Spektrometru Ramana z otwartą biblioteką do identyfikacji substancji technicznych i mieszanin, wyposażonego na stałe w sondę światłowodową dla projektu „Nie dla narkotyków – zwiększenie skuteczności policji w zakresie przeciwdziałania przestępczości narkotykowej na terenie przygranicznym polsko-niemieckim”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa Spektrometru Ramana z otwartą biblioteką do identyfikacji substancji technicznych i mieszanin, wyposażonego na stałe w sondę światłowodową dla projektu „Nie dla narkotyków – zwiększenie skuteczności policji w zakresie przeciwdziałania przestępczości narkotykowej na terenie przygranicznym polsko-niemieckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Spektrometru Ramana z otwartą biblioteką do identyfikacji substancji technicznych i mieszanin, wyposażonego na stałe w sondę światłowodową dla projektu „Nie dla narkotyków – zwiększenie skuteczności policji w zakresie przeciwdziałania przestępczości narkotykowej na terenie przygranicznym polsko-niemieckim”. 2.ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - dostawa fabrycznie nowego Spektrometru Ramana z otwartą biblioteką do identyfikacji substancji chemicznych i mieszanin, wyposażonego na stałe w sondę światłowodową, do Zamawiającego na koszt i ryzyko własne Wykonawcy (dalej sprzęt); - przeprowadzenie instruktażu do 7 dni kalendarzowych od daty dostawy sprzętu, w wymiarze nie mniejszym niż 8 godzin zegarowych z zakresu obsługi sprzętu w siedzibie docelowego użytkownika – Laboratorium Kryminalistyczne KWP w Gorzowie Wlkp. Szkolenie dla 5 osób, pracowników Laboratorium. Przeszkolony personel otrzyma imienne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia. 3.Załącznik nr 1 do SIWZ pn. „Opis minimalnych parametrów technicznych dla Spektrometru Ramana z otwartą biblioteką do identyfikacji substancji technicznych i mieszanin, wyposażonego na stałe w sondę światłowodową” - określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego jakie musi spełniać oferowany Spektrometr Ramana. 4.Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i kompletne a po instalacji gotowe do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem. 5.Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru, serwisu i gwarancji oraz zasady płatności zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy; 6.W swojej ofercie, w Formularzu Ofertowym, Wykonawca musi określić rodzaj (nazwę) oferowanego sprzętu i typ/model jednoznacznie określający produkt oraz pozostałe kryteria oceny ofert. 7.Zamawiający wymaga aby do dostarczonego sprzętu Wykonawca dołączył kartę gwarancyjną zawierającą m. in. numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, nazwę producenta oraz instrukcje obsługi w języku polskim. 8.Miejsce dostawy: Laboratorium Kryminalistyczne Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Zygalskiego 2; 66-400 Gorzów Wlkp. 9.Wymagania w zakresie gwarancji i serwisu: -Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 24 m-cy okresu gwarancji na oferowany sprzęt. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ostateczna długość okresu gwarancji zostanie zaoferowana przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 10.Producent zaoferowanego sprzętu musi posiadać przedstawicielstwo w Polsce. 11.Termin płatności – przelewem, 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego faktury VAT, wystawionej na podstawie podpisanego przez Strony protokołu odbioru sprzętu, po jego dostawie, zainstalowaniu i uruchomieniu. 12.Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.Wymagana kwota wadium wynosi: 2.600,00 zł (dwa tysiące sześćset zł 00/100) 3.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. 6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 - DO OFERTY ZALECA SIĘ ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU. 7.Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych. - KSEROKOPIĘ DOKUMENTU WADIUM ZALECA SIĘ DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM WRAZ Z PODPISEM LUB PARAFKĄ WYKONAWCY. 8.Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. 9.Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy P.z.p. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p.): a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy); c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. (art. 46 ust. 4a ustawy P.z.p.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ); b)przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo, określające zakres czynności, do których jest umocowany; Uwaga: Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. - Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIII ppkt 1 lit. b) SIWZ); Uwaga: - Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółka cywilna) - upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: - Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e)zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie jest wymagane tylko jeśli dotyczy; f)w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1,5,6,8 ustawy P.z.p., Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; UWAGA: w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt. f) dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. g)w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3 ustawy P.z.p. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; UWAGA: w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt. g) dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej, w takim zakresie, w jakim wykazuje on spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach