Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
- Data zamieszczenia: 2019-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Daszyńskiego 5
63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
REGON: 30047861400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk-sroda.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2 (sól drogowa) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek soli drogowej w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę artykułów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) dostawę pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek artykułów na terenie wskazanym przez Zamawiającego. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 4 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw artykułów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji. 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej niezbrylającej typ DR.
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa do wskazanych punktów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych 700 Mg soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-6 mm
Dodano: 2019-09-12 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej typ DR.
Dodano: 2019-08-12 - Dostawa do wskazanych punktów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych 700 Mg soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-6 mm
Dodano: 2018-08-21 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej typ DR
Dodano: 2018-08-14 - „Zakup i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg”
Dodano: 2018-01-05 - Dostawa do wskazanych punktów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych 700 Mg soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-6 mm
Dodano: 2017-10-13 - Dostawa do wskazanych punktów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych 700 Mg soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-6 mm
Dodano: 2017-10-05 - DOSTAWA SOLI KAMIENNEJ DROGOWEJ
Dodano: 2017-09-13 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej typ DR
Dodano: 2017-08-31