Przetargi.pl
Zakup i dostawa serwera wraz oprogramowaniem, urządzenia zabezpieczającego typu UTM oraz wdrożenie programu w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów

GMINA SKOROSZYCE ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOROSZYCE
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    REGON: 531412941
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa serwera wraz oprogramowaniem, urządzenia zabezpieczającego typu UTM oraz wdrożenie programu w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki serwera wraz z oprogramowaniem (Windows Server 2022 Standard - 16 Core License Pack), 1 sztuki urządzenia zabezpieczającego typu UTM wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów (EOD)wraz z modułami E-Obywatel - 1 licencja zgodnie z poniższymi wymaganiami opisanymi w SWZ oraz Opisem przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje:1) Instalację fizyczną urządzeń we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,2) Podłączenie do sieci zasilającej Zamawiającego i uruchomienie dostarczonych urządzeń,3) Konfigurację urządzeń serwer / UTM / EOD , wg zaleceń Zamawiającego,4) Szkolenie z zakresu zaawansowanej konfiguracji urządzeń serwer / UTM / EOD dla osoby administrującej sieć urzędu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania, załączonego w formie 3 odrębnych plików o nazwach: „Opis przedmiotu zamówienia serwer.pdf”, opis przedmiotu zamówienia UTM.pdf”„ opis przedmiotu zamówienia - Elektroniczny obieg dokumentów(EOD).pdf”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48821000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, na zasadach określonych pkt. 9 SWZ.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 dotyczące:d) zdolności technicznej lub zawodowej;Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówieniaWykonawca w celu potwierdzenia, że:- spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, żew okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę serwera o wartości 20 000,00 zł oraz wdrożył oprogramowanie dot. Elektronicznego obiegu dokumentów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto wraz z dowodami, że dostawa została wykonana należycieW przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielnie zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną