Przetargi.pl
Zakup i dostawa samochodu specjalnego do zbierania odpadów komunalnych

Gmina Osiecznica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-724 Osiecznica, Lubańska 29B
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiecznica
    Lubańska 29B
    59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie
    REGON: 230285645
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgmik-osiecznica.samorzady.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa samochodu specjalnego do zbierania odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu specjalnego do zbierania odpadów komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.2. warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.3. warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.4. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie co najmniej jednego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów na podwoziu 3-osiowym o zabudowie minimum 18 m3 i o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł netto, wykonanego nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach