Przetargi.pl
Zakup i dostawa remontera

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 643 045 , fax. 846 642 273
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lwowska 54
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 643 045, fax. 846 642 273
    REGON: 95037163700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna powiatu tomaszowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa remontera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Zakup i dostawa remontera”. Kody CPV - 34920000-2 Sprzęt drogowy. 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego remontera nawierzchni w ilości 1 sztuka. Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku i montażu remontera na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym. 2.1. Wymagania techniczne: 1) urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji 2018 -2019 montowane na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego (samochód posiada czołownicę); 2) pojemność zbiornika emulsji asfaltowej wynosi minimum 1200 litrów; 3) zbiornik emulsji wyposażony w instalację ogrzewania z palnikiem na olej opałowy, termostat i sterowanie automatyczne utrzymujące zadaną temperaturę; 4) zębata pompa emulsji zamontowana na zewnątrz zbiornika, posiadająca ogrzewanie płaszczowe od silnika, zabezpieczana filtrem, napędzana hydraulicznie; 5) mechaniczny wskaźnik wypełnienia zbiornika; 6) instalacja do emulsji wyposażona w system recyrkulacji; 7) dwa zbiorniki na kruszywo o pojemności 1,5m3 i 2,5m3 lub jeden zbiornik dwukomorowy o łącznej pojemności 4,0m3 asymetrycznie dzielony przegrodą wg podanych pojemności; 8) zbiorniki lub jeden niesymetrycznie dzielony zbiornik na kruszywo wyposażony w dwa oddzielne dla każdej frakcji grysu podajniki ślimakowe napędzane hydraulicznie; 9) główna pompa hydrauliczna napędzana silnikiem spalinowym chłodzonym cieczą; 10) ramię robocze remontera zamontowane z przodu pojazdu umożliwiające pracę operatora w odległości min.4,0m od pojazdu. Ramię sterowane pulpitem przez operatora znajdującego się na zewnątrz pojazdu; 11) głowica robocza umożliwiająca pracę w różnych trybach tj. tylko nadmuch powietrza, tylko natrysk emulsji, podawanie grysu otoczonego emulsją, podawanie tylko grysu różnej frakcji; 12) masa własna remontera – maksymalnie 2400 kg; 13) dodatkowy przewód powietrza (tzw. by-pass) zamocowany na ramieniu remontera, tworzący system redukcji ciśnienia powietrza w głównej rurze, a tym samym umożliwiający regulację prędkości podawanego grysu; 14) komplet nóg odstawczych umożliwiających demontaż remontera z pojazdu bez użycia dźwigu. 15) lampa błyskowa ostrzegawcza pomarańczowa zamontowana u góry remontera oraz strzała do sygnalizacji kierunku omijania remontera przez inne pojazdy zamontowana na remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzała w lewo, strzała w prawo, krzyż, 2.2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wykonawca przeszkoli wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu w cenie oferty, 2) przedmiot umowy wykonawca dostarczy na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim ul. T. Kościuszki 110, 22-600 Tomaszów Lubelski oraz wykona montaż remontera na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego należącego do zamawiającego. 3) wykonawca zobowiązuje się do realizacji bezpłatnych przeglądów i napraw w okresie gwarancyjnym. 4) Wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy. 5) Wykonawca dołączy na etapie podpisania umowy katalog części zamiennych w języku polskim oraz kartę gwarancyjną oraz deklarację zgodności CE. 6) Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem dokumenty (wymagane atesty) i musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)..2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres z związania ofertą. 4. Wadium zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 12 9101 0003 2020 0009 5514 0003 Bank Spółdzielczy w Lubaczowie. 7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie Zamawiającego (Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski ), od poniedziałku do piątku w godz. od 7oo do 15oo z dopiskiem na kopercie: „Wadium w postępowaniu pn.: Zakup i dostawa remontera nr sprawy IZP.3721.4.2019.AZ” 8. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: 1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej; 2) musi wskazywać nazwę i numer postępowania; 3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia. 9. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 7. 10. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, adres strony internetowej: https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach