Przetargi.pl
Zakup i dostawa rękawiczek medycznych

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg

  • Adres: 02005 Warszawa, ul. Lindleya
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 021 001 , fax. 225 022 136
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
    ul. Lindleya 4
    02005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 021 001, fax. 225 022 136
    REGON: 28893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa rękawiczek medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rękawiczek medycznych (rękawiczek diagnostycznych, rękawiczek chirurgicznych, rękawiczek ortopedycznych) dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (5 pakietów)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla pakiet nr 1 – 4.000,00 zł, dla pozostałych pakietów nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGK O/Warszawa nr: 22 1130 1017 0020 0763 5720 0003 z tytułem: Przetarg nieograniczony nr DZP/38/KT/2018. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za skutecznie wniesione z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego w terminie składania ofert. 7. Do oferty należy dołączyć: kopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu, natomiast w pozostałych formach - oryginał dokumentu wniesienia wadium (zaleca się złożenie wraz z ofertą dodatkowo kopii tego dokumentu). 8. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji lub poręczenia powinien gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) Potwierdzenie wniesienia wadium Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć: a) próbki : Próbki – w celu weryfikacji zgodności i oceny przydatności klinicznej/ jakości 1) dla pakietu nr 1 – 100 sztuk (różne rozmiary) 2) dla pakietu nr 2 – po 20 par do każdej pozycji (różne rozmiary); 3) dla pakietu nr 3 – po 20 par (różne rozmiary); 4) dla pakietu nr 4 – 10 kompletów par (różne rozmiary). 5) dla pakietu nr 5 – 100 sztuk; b) dokumenty dokumenty w celu oceny przydatności klinicznej/ jakości wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ Próbki, które muszą być przechowywane w temperaturze niższej niż pokojowa należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 13.30 ze względu na konieczność zapewnienia właściwych warunków przechowywania. Informację o sposobie przechowywania należy dołączyć do próbek w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią bez potrzeby otwierania opakowania UWAGA!!!! PRÓBKI I DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ (NIE PODLEGAJĄ UZUPEŁNIENIU)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach