Przetargi.pl
Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 235 00 15 , fax. 24 235 71 55
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym
    ul. Zalesie
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 24 235 00 15, fax. 24 235 71 55
    REGON: 14706092700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości brutto 110.490,00 złotych, dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie uprawniających do zakupu artykułów użytku codziennego, a w szczególności artykułów: spożywczych, drogeryjnych, chemii gospodarczej, tekstylnych, AGD itp. Karty płatnicze muszą być możliwe do zrealizowania we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie całego kraju oraz we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie miasta Gostynina. Dostawa kart płatniczych nastąpi na następujących warunkach: 1. Termin ważności kart - minimum 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (wszystkie karty muszą mieć jednakowy termin ważności). 2. Karty na podpis (niezabezpieczone kodem PIN). 3. Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego. 4. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę. 5. Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami Zamawiającego, tj. karty winny być posegregowane według ich wartości – Wykonawca powinien załączyć do każdej karty instrukcje niezbędne do prawidłowego użytkowania karty, w tym informacje o sposobie zastrzeżenia karty i sposobie sprawdzenia salda, jak również informacje o promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart. 6. Aktywacja kart płatniczych najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (fax, e-mail) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru kart. 7. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w opakowaniu zbiorczym, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu 3 dni. 8. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników (tzn. prowizji od każdej transakcji realizowanej za pomocą karty płatniczej, opłaty rocznej za użytkowanie karty itp.). 9. Karty powinny posiadać możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zagubienia lub kradzieży. 10. Wykonawca powinien zapewnić możliwość wydania duplikaty karty zagubionej lub utraconej – Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania od użytkownika karty opłaty za wydanie jej duplikatu. 11. Wykonawca powinien zapewnić możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków na karcie, telefonicznie oraz za pośrednictwem sieci internet, jak również sprawdzenia historii transakcji dokonanych za pomocą karty. 12. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy. 13. Ilość i wartość zasilenia kart w złotych: Liczba / Wartość zasilenia kart w złotych 1. 4 500,00 2. 28 450,00 3. 43 400,00 4. 71 350,00 5. 64 300,00 6. 135 250,00 7. 1 175,00 8. 1 150,00 9. 3 125,00 10. 1 60,00 11. 1 50,00 12. 2 40,00 Razem: 354 110.490,00 WARTOŚĆ CAŁKOWITA: 110.490,00 złotych brutto słownie: sto dziesięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100 Karty płatnicze należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości 110.490,00 złotych brutto musi mieć miejsce do siedziby Zamawiającego tj. Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, ul. Kutnowska 74B w dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku do godz. 14.00. Koszt dostawy kart spoczywa po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający określa, aby czynności związane z realizacją dostawy wykonywały osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, weryfikowania danych w tym zakresie oraz konsekwencje niewywiązywania się ze zobowiązania złożonego w ofercie określa § 17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30163000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert. Konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie 87 1020 3974 0000 5202 0273 2485. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie aniżeli w pieniądzu na konto Zamawiającego wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nawę postępowania, którego wadium dotyczy. 5. Oferty, które nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną odrzucone z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy Pzp. 6. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium. 3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach