Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 5058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ w Hajnówce
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów mleczarskich (Pakiet 5) - dogrywka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów mleczarskich wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Dostawy towaru odbędą się na koszt i ryzyko sprzedającego do Magazynu Spożywczego SP ZOZ w Hajnówce w godzinach dla poszczególnych pakietów zgodnie z pkt 14 SIWZ i załącznikiem nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo cenowy Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów mleczarskich na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2024-03-25 - Sprzedaż i dostawę produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa produktów mleczarskich na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2024-02-26 - Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa produktów spożywczych do Internatu ZSOiZ w Ciechanowcu w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-14 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „JAWOR” W JAŁÓWCE
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie
Dodano: 2023-11-28 - Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa produktów spożywczych do Internatu ZSOiZ w Ciechanowcu w 2024 roku.
Dodano: 2023-10-25