Przetargi.pl
Zakup i dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2023

Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49. 27-400 Ostrowiec Św. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, os. Słoneczne 49
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412665553
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49. 27-400 Ostrowiec Św.
    os. Słoneczne 49
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412665553
    REGON: 260002240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2023 roku w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załączniki Nr. 2 do niniejszego SWZ .Wykonawca musi zaoferować wszystkie wymienione pozycje, brak uzupełnienia którejkolwiek pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.2. Zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. Wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia podstawowego zakresu zamówienia, które przyjęto do obliczenia oferty cenowej, do wartości 10% zamówienia podstawowego. Tym samym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy na poziomie 80% jej wartości.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar najlepszej jakości, cechujący się odpowiednimi walorami smakowymi spełniający właściwe standardy jakościowe przyjęte na rynku art. spożywczych, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, bez uszkodzeń mechanicznych. Wykonawca powinien zapewnić, iż dostarczone produkty spełniają normy związane z warunkami sanitarnymi ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania i transportu.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości przedmiotowej umowy.5. Wszystkie wymienione produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności z przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2022 r., poz.2032 ze zm.). 3. Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.4. Dostarczany towar musi być konfekcjonowany, oznakowany widoczną etykietą w języku polskim zawierającą informacje o składzie, wartości odżywczej oraz terminie przydatności do spożycia i gramaturze.5. Bezpośrednio przy odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem.6. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczanego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy bądź uzupełnienia braków ilościowych, w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od zgłoszenia reklamacji.7. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe dostawy. W razie zwłoki lub opóźnienia z dostarczeniem przez Wykonawcę partii towaru lub nie dokonanie wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający może kupić towar u innego sprzedającego, na koszt Wykonawcy po cenach rynkowych,8. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i zniesione do magazynu Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał Zamawiający).9. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.10. Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.11. Produkty mają być dostarczane w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego i z monitorowaniem temperatury transportowanego towaru od Wykonawcy do Zamawiającego.12. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji, itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.13. Cały dostarczony asortyment musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno – sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE.14. Okres przydatności do spożycia dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 7 dni do końca określonego dla niego okresu przydatności licząc od dnia dostawy.15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.16. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, wyłącznie pod warunkiem, że oferowany produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i pozostałych parametrów z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawców musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych oraz produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych: kolor, konsystencja, zapach i smak. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania jakościowe Zamawiającego.17. Wykonawca na etapie przygotowywania oferty i wyceny dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia powinien zapoznać się z dokumentami załączonymi do niniejszej SWZ. W razie wątpliwości Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony Wykonawcy będzie traktowany jako akceptacja dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia i jednocześnie stanowiącej podstawę wyceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ Podstawy wykluczenia, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu:a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w powyższym zakresie.b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w powyższym zakresie.c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w powyższym zakresie.d) Sytuacji technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach