Przetargi.pl
„Zakup i dostawa produktów leczniczych – 35 pakietów.

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
    REGON: 30455600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa produktów leczniczych – 35 pakietów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1a do SIWZ – „Formularz asortymentowo-cenowy” 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na każdą z 35 części (pakietów) oddzielnie. Przez część, na jaką można złożyć oddzielną ofertę należy rozumieć pakiet. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w danej części (pakiecie). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na 1 część (pakiet), kilka części (pakietów) lub na wszystkie części (pakiety) składające się na przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Ilości asortymentu wskazanego w Załączniku nr 1a do SIWZ są wyłącznie szacunkowe i służą wyliczeniu ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wskazane ilości zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakupu ilości określonych w Załączniku nr 1a, nie więcej niż o 30% kwoty umowy brutto. Rozliczenie nastąpi proporcjonalnie do ilości zamawianego towaru. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Ceny jednostkowe brutto, które Wykonawca wpisze stanowić będą podstawę przyszłych rozliczeń z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, liczonej od dnia dostawy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Barlinek Sp. z o.o.- Magazyn apteki, ul. Szpitalna 10 lub inne wyznaczone przez Zamawiającego miejsca na terenie Szpitala. 7. Wskazanie przez Zamawiającego znaku towarowego lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosowanie do dyspozycji, art. 29 ust. 3 ustawy Pzp niniejszym uzupełnia takie wskazanie wyrazami „lub równoważny”. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymogami zawartymi w Ustawie z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity; Dz. U. z 2017 r., poz. 2211z późn. zm.), jak również przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy Prawo farmaceutyczne oraz zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) 10. W przypadku leków, których chwilowo brak na rynku należy podać ostatnią cenę z adnotacją od producenta. 11. W przypadku, gdy asortyment nie jest znany, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania kart charakterystyki na etapie badania ofert. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z tzw. procedury odwróconej (art. 24aa ustawy Pzp). 13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. ustawy z dnia 10 października 1991 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. 1991 r. nr 105 poz. 452) lub posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2211 z poź. zm.) (dot. części 1 - 35) Dodatkowo w zakresie oferty składanej na część 23, 24, 25, 26 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na obrót hurtowy środkami psychotropowymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej oraz obrotu hurtowego środkami psychotropowymi w rozumieniu ww. ustaw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach