Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków”

Gmina Sieraków ogłasza przetarg

  • Adres: 64410 Sieraków, ul. 8 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 953 011 , fax. 612 955 898
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
    ul. 8 Stycznia 38
    64410 Sieraków, woj. wielkopolskie
    tel. 612 953 011, fax. 612 955 898
    REGON: 63125892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sierakow.pl; http://bip.wokiss.pl/sierakow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu. Zamówienie obejmuje: a) zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu wraz z transportem i wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia do pracowni przedmiotowych obu szkół podstawowych znajdujących się pod adresami: Szkoła Podstawowa w Sierakowie ul. Poznańska 25; 64-410 Sieraków; Szkoła Podstawowa w Lutomiu, Lutom 38, 64-410 Sieraków; b) zamówieniowe musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole - szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy; c) koszt dostarczenia produktów należy uwzględnić w cenach jednostkowych i nie powinien on stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu został zawarty w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2) Elastyczność w użytkowaniu 3) Proste i intuicyjne korzystanie 4) Czytelna informacja 5) Tolerancja na błędy 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku fizycznego 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8) Percepcja równości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) Załączniki nr 2a i 2b – oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy; 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach