Gmina Orneta ogłasza przetarg
- Adres: 11130 Orneta, pl. Wolności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
pl. Wolności 26
11130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
REGON: 52649800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „MŁODZI - GENIALNI. Innowacyjna edukacja w Gminie Orneta”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „MŁODZI - GENIALNI. Innowacyjna edukacja w Gminie Orneta”, z uwzględnieniem podziału na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, 2) CZĘŚĆ II – zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, 3) CZĘŚĆ III – zakup i dostawa urządzeń multimedialnych, 4) CZĘŚĆ IV – zakup i dostawa mebli, i uwzględnieniem poszczególnych Zadań zamówienia: 1) Zadanie 1 – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bażynach, 2) Zadanie 2 – Szkoła Podstawowa w Mingajnach, 3) Zadanie 3 – Szkoła Podstawowa nr 4 im. Janusza Korczaka w Ornecie, 4) Zadanie 4 – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Majora Henryka Sucharskiego w Ornecie. 2. Rodzaj, opis oraz ilości pomocy dydaktycznych dla CZĘŚCI I z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Rodzaj, opis oraz ilości sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla CZĘŚCI II z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Rodzaj, opis oraz ilości urządzeń multimedialnych dla CZĘŚCI III z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Rodzaj, opis oraz ilości mebli dla CZĘŚCI IV z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 1 - 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w odniesieniu do parametrów technicznych i użytkowych - pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności. 9. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 (produkty z tabel o symbolu A w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Bażynach, adres: Bażyny 17A, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 (produkty z tabel o symbolu B w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej w Mingajnach, adres: Mingajny 48, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 11. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 (produkty z tabel o symbolu C w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Janusza Korczaka w Ornecie, adres: ul. Kopernika 13, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 12. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 4 (produkty z tabel o symbolu D w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Majora Henryka Sucharskiego w Ornecie, adres: ul. Zamkowa 26, 11-130 Orneta, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 13. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. Dostawa obejmuje rozładunek do wskazanych pomieszczeń. 14. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 15. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 17. Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-03-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-10 - Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn: „ Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!”
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego oraz doposażenie w sprzęt sportowy, komputerowy i pracowni biologicznej szkół Powiat Iławskiego
Dodano: 2023-03-31 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach programu "Aktywna Tablica" w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie.
Dodano: 2022-10-19 - Dostawa sprzętu, materiałów dydaktycznych i elementów wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. 11 listopada w Rusi filia w Bartągu
Dodano: 2022-09-05 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych, pomocy dydaktycznych do indywidualizacji pracy z uczniami ze SPE oraz dostawa wyposażenia pracowni językowej w ramach projektu pn.: „Akademia Dwójki”
Dodano: 2021-05-25 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn. „Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie
Dodano: 2021-04-28