Powiat Sanocki ogłasza przetarg
- Adres: 38500 Sanok, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 652 900 , fax. 134 652 988
- Data zamieszczenia: 2018-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
ul. Rynek 1
38500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 652 900, fax. 134 652 988
REGON: 37044070300000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe, w ramach projektu pn.: „Modernizacja infrastruktury szkolnictwa zawodowego Powiatu Sanockiego", współfinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WP na lata 2014-2020, oś priorytetowa VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na 3 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 5 części: Część I – Wyposażenie, sprzęt, naczynia, przybory gastronomiczne Część II – przybory szkolne i wyposażenie Część III – Dostawa, instalacja sprzętu i oprogramowania do szkolnego laboratorium logistycznego. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania (zwanego dalej SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SOPZ stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w SOPZ załączonym do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w SOPZ stanowiącym załącznik do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą także dokumenty z pkt 7.1.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów, oraz b) składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu / tych podmiotów do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę (o tym zobowiązaniu jest mowa w pkt 6.3.2 SIWZ). W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia wraz z ofertą dokumentu, który musi określać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - dokument z pkt 7.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z ww. oświadczeniem dowody (tj. dokumenty, informacje) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Miejskiego na osiedlu Mehoffera w Ropczycach w ramach zadania budżetowego Budowa budynku przedszkola gminnego wraz ze żłobkiem i niezbędną infrastrukturą społeczną
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa skanera 3D wraz z akcesoriami na potrzeby projektu.
Dodano: 2023-09-11 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-05-19 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-04-12 - Dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-03-24 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2023-01-17 - „Dostawa wyposażenia dostawa wyposażenia do laboratorium fizycznego w Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.
Dodano: 2022-12-14 - Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych do pracowni Edukacji Wczesnoszkolnej, Świetlicy, Przedszkola - zwane dalej pomocami w ramach zadania inwestycyjnego Budowa zespołu oświat na os Drabinianka
Dodano: 2022-08-02 - „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni szkolnych Zespołu Szkół im. gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie w ramach realizacji projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego” Zadania 1 - 7
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych Zespołu Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie w ramach realizacji projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego” Zadania 1 - 6
Dodano: 2021-03-22