Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe, dla Szkół Podstawowych w Białej, Kamyku, Libidzy i Łobodnie, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe, dla Szkół Podstawowych w Białej, Kamyku, Libidzy i Łobodnie, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe, dla Szkół Podstawowych w Białej, Kamyku, Libidzy i Łobodnie, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części asortymentowe: 1) Część I: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń multimedialnych dla Szkół Podstawowych w Białej, Kamyku, Libidzy i Łobodnie; 2) Część II: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych (biologicznej, fizycznej, chemicznej, geograficznej, matematycznej, językowej) dla Szkół Podstawowych w Białej, Kamyku, Libidzy i Łobodnie; 3) Część III: Zakup i dostawa wyposażenia meblowego do pracowni przedmiotowych dla Szkół Podstawowych w Białej, Kamyku i Libidzy; 4) Część IV: Zakup i dostawa programów multimedialnych, książek, atlasów i słowników do zajęć dydaktycznych w Szkołach Podstawowych w Białej, Kamyku, Libidzy i Łobodnie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia i poszczególnych szkół podstawowych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Materiały równoważne: 1) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry, mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. 2) Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Wykonawca wykazuje równoważność oferowanych produktów na druku „Wykaz oferowanego asortymentu wraz z cenami” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 4) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 4. Gwarancja i rękojmia: 1) Na przedmiot zamówienia określony w części I i III ustala się okres gwarancji jakości – zgodnie z deklaracją ofertową, który wynosi minimalnie 12, a maksymalnie 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2) Okres gwarancji nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 § 1 KC. 3) Wykonawca odpowiada względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne całości przedmiotu zamówienia. W przypadku części I i III zamówienia zakres tej odpowiedzialności Wykonawca rozszerza na okres udzielonej gwarancji, o której mowa w pkt 1, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia (podstawa prawna: art. 558 ust. 1 Kodeksu Cywilnego). 4) W przypadku części I i III zamówienia uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 6) Zamawiający informuje, że: a) termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z opisem w Rozdz. XIII ust. 6 pkt 2 niniejszej SIWZ, b) termin Gwarancji Wykonawca podaje w miesiącach, określając deklarowany termin jako 12, 24, 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, c) określenie terminu gwarancji w części I i III zamówienia, poniżej wymaganego minimum, tj. 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przypadku deklaracji terminu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęty zostanie 36 miesięczny termin gwarancji, natomiast w treści umowy wpisany zostanie zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach