Gmina Połaniec ogłasza przetarg
- Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
- Data zamieszczenia: 2018-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
Ruszczańska 27
28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
REGON: 83040971000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni edukacyjnej do Szkoły Podstawowej w Połańcu na potrzeby realizacji zadania pn.: „Pracownia edukacyjna w szkole podstawowej – Czyste powietrze, woda, gleba oraz odnawialne źródła energii” w ramach programu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni edukacyjnej do Szkoły Podstawowej w Połańcu na potrzeby realizacji zadania pn.: „Pracownia edukacyjna w szkole podstawowej – Czyste powietrze, woda, gleba oraz odnawialne źródła energii” na miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa w Połańcu, ul. Żapniowska 1, 28-230 Połaniec w ilości zgodnej z załączonym szczegółowym zestawieniem cen - zakresem rzeczowym zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) , a także montaż i instalację sprzętu w szkole(gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane). W ramach zamówienia nalży również zorganizować i przeprowadzić szkolenie dotyczące wykorzystania w edukacji zakupionych pomocy dydaktycznych i sprzętu zgodnych z katalogiem pomocy dydaktycznych w ramach programu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach. Szkolenie składające się z II Modułów Moduł I – 8 godzin dydaktycznych: 1.Ochrona powietrza atmosferycznego, energia odnawialna – 4 godziny dydaktyczne; 2.Ochrona wód – 4 godziny dydaktyczne. Moduł II – 8 godzin dydaktycznych: 1.Ochrona gleb i powierzchni Ziemi – 4 godziny dydaktyczne; 2.Obserwacje, badania, pomiary przyrodnicze – 4 godziny dydaktyczne. W szkoleniu weźmie udział 2 osoby, każda winna zostać przeszkolona z jednego/ różnego modułu. Szkolenie winno się odbyć do 22 października 2018r. na terenie województwa świętokrzyskiego. Wykonawca zapewni sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. Po zakończonym udziale osoby biorące udział w szkoleniu winny otrzymać potwierdzenie ukończenia szkolenia (np. certyfikat, zaświadczenie) 2. Pomoce dydaktyczne do pracowni edukacyjnej – zastosować jak w załączonym szczegółowym zestawieniu cen - zakresem rzeczowym zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) lub zastosować rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu, w SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia: ,,typu” /,,równoważne”, co oznacza, iż oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisywanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego i są podane jako przykładowe. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w wykazie załączonym do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorcą tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie informowanie tej osoby. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto rej mowa w art. 86 ust. 5 przekazał Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup urządzeń ICT i oprogramowania w ramach projektu „Utworzenie świetlic środowiskowych w Gminie Łopuszno”.
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”
Dodano: 2021-02-17 - Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: „Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach wiejskich Gminy Łagów”
Dodano: 2020-12-31 - Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych w Szkole Podstawowej w Chełmcach
Dodano: 2020-10-16 - DOSTAWA I MONTAŻ LABORATORIUM DO PRAKTYCZNEJ NAUKI PROCESU TŁUMACZENIA NA POTRZEBY UNIWERYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Dodano: 2020-10-13 - DOSTAWA I MONTAŻ LABORATORIUM DO PRAKTYCZNEJ NAUKI PROCESU TŁUMACZENIA NA POTRZEBY UNIWERYTETU JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
Dodano: 2020-09-25 - Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Samorządowego Klubu Dziecięcego Tęczowa Kraina
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa wyposażenia w ramach zadania Rozwój infrastruktury sportowo-dydaktycznej szansą dla szkół z terenu Gminy Opatowiec
Dodano: 2020-08-28 - Dostawa wyposażenia w ramach zadania Rozwój infrastruktury sportowo-dydaktycznej szansą dla szkół z terenu Gminy Opatowiec
Dodano: 2020-08-13 - Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn: „Czwórka – szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim”
Dodano: 2020-07-10