Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2017-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ul. Zjednoczenia
76248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych oraz w Przedszkolu Publicznym na terenie Gminy Dębnica Kaszubska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych oraz w Przedszkolu Publicznym na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: ZADANIE 1 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe ZADANIE 2 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do zajęć i przedstawień muzycznych ZADANIE 3 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do prowadzenia: zajęć ruchowych, zajęć wyrównujących deficyty u dzieci oraz zajęć opiekuńczych ZADANIE 4 - Zakup i dostawa materiałów szkolno- biurowych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu ZADANIE 5 - Zakup i dostawa książek, płyt CD i kart pracy do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowych i fabrycznie zapakowanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno – biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych w Budowie i Borzęcinie oraz w Przedszkolu Publicznym w Dębnicy Kaszubskiej. 4. Dostarczone pomoce dydaktyczne powinny posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty – wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 6. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1., 2.2., 2.3, 2.4, 2.5. do SIWZ w zależności od numeru zadania, na realizacje którego wykonawca składa swoją ofertę; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stanowisk doświadczalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby laboratoriów studenckich Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa wraz z montażem i wdrożeniem wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „CZARNEŃSKIE PRZEDSZKOLE - DZIECI W SWOIM ŻYWIOLE”
Dodano: 2023-06-22 - „Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla przedszkoli z terenu Gminy Pelplin ”
Dodano: 2022-11-14 - „Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie”
Dodano: 2022-09-07 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola przy Szkole Podstawowej w Tuchomiu
Dodano: 2022-08-04 - Dostawa wyposażenia dla specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej oraz przedszkola realizującego Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia do przedszkola przy ul. Kaszubskiej 15 w Lini zakupionego w ramach otrzymanego dofinansowania projektu pt. „Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla najmłodszych mieszkańców gminy Linia w nowej placówce edukacyjnej” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-10-02 - „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do doradztwa edukacyjno-zawodowego w powiecie kościerskim” w ramach projektu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016.
Dodano: 2020-03-10 - "Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”
Dodano: 2019-12-05 - Zakup, dostawa wyposażenia do Przedszkola Gminnego „Bajka” w Jezierzycach, które należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu
Dodano: 2019-11-28