Przetargi.pl
Zakup i dostawa pełnego asortymentu fabrycznie nowych części zamiennych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Narodowych Sił Zbrojnych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 678 400 , fax. 242 678 415
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
    Narodowych Sił Zbrojnych 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 678 400, fax. 242 678 415
    REGON: 61031784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pełnego asortymentu fabrycznie nowych części zamiennych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: zakup i dostawa pełnego asortymentu fabrycznie nowych części zamiennych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części i dopuszcza składanie ofert częściowych poniżej skrócony opis: Część I - zakup części zamiennych do pojazdu marki MERCEDES zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 7 do siwz. Część II - zakup części zamiennych do pojazdu marki FIAT DUCATO zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 8 do siwz. Część III - zakup części zamiennych do pojazdu marki VOLKSWAGEN zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 9 do siwz. Część IV - zakup akumulatorów i wyposażenia elektrycznego do ambulansów sanitarnych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 10 do siwz. Część V - zakup opon do ambulansów sanitarnych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 11 do ziwz. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane części zamienne były oryginalne lub o porównywalnej, jakości - przez części zamienne do pojazdów samochodowych, rozumie się towary do zainstalowania w/lub na pojeździe samochodowym, w celu zastąpienia komponentów tego pojazdu, oraz substancje, które są konieczne do funkcjonowania pojazdu samochodowego, takie jak środki smarne i płyny eksploatacyjne, z wyłączeniem paliw. 5. Zamawiający uznawać będzie, jako oryginalne części wyprodukowane przez wiodących na rynku europejskim dostawców na pierwszy montaż zgodnie z opisem: Oryginalne części zamienne (O, Q) - części produkowane przez producenta pojazdów danej marki, a także części o tej samej jakości, co elementy zastosowane w montażu pojazdu silnikowego oraz które są produkowane zgodnie ze specyfikacjami i normami produkcji, dostarczonymi przez producenta tych pojazdów w odniesieniu do produkcji elementów lub części zapasowych danego pojazdu silnikowego. Obejmuje to części zamienne, które są produkowane na tej samej linii produkcyjnej, co elementy zastosowane przy montażu pojazdu. Ponadto, przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości, co części stosowane do montażu tych pojazdów. Części zamienne o porównywalnej jakości (PC, PT, PJ) - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. Inne części zamienne (P, Z, ZJ) - wszystkie pozostałe części, tj. części zamienne, którym nie przysługuje ani status „części oryginalnych”, ani status „części o porównywalnej jakości”. 6. Dostawca gwarantuje, iż części zamienne do samochodów będące przedmiotem zamówienia spełniają parametry techniczne i jakościowe określone Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. 7. Dostawca gwarantuje wymianę części zamiennej w przypadku zastosowania przez producenta pojazdu w procesie produkcji innego typu części niż przedstawione w ofercie. 8. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy lub dłuższy, jeżeli przewiduje to ich producent licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 9. Dostawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza zobowiązuje się okazać na żądanie Zamawiającego aprobaty, atesty lub certyfikaty dostarczanych części, o ile takie są wymagane przez obowiązujące prawo. 10. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający nw. wymagania: a. Przedmiot zamówienia powinien być:  zapakowany w oryginalne opakowania producenta, posiadające na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu min. nr katalogowy części, model pojazdu, nazwa części w języku polskim, ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania;  dostarczony przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo - jakościowymi.  Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, jeżeli opakowania nie będą zawierały informacji, o których mowa powyżej. b. Dostawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego zgodnie ze złożoną ofertą. Sukcesywne dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia zgodnie z zadeklarowanym terminem w ofercie, licząc od chwili złożonego zamówienia faksem, e-mailem lub na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. c. Dostawca zobowiązuje się jednorazowo dostarczyć, rozładować i przekazać przez przedstawiciela Dostawcy we wskazane miejsce przez Zamawiającego części zamienne do pojazdów sanitarnych i służbowych własnym transportem i na własny koszt wraz z fakturą VAT. d. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, dokonane przez uprawnionego pracownik Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności. e. Dostawa winna być dokonana po przekazaniu do Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem, na numer lub adres wskazany w umowie, informacji o dacie i godzinie planowanej dostawy. f. Jako termin dostawy (realizacji umowy) zostanie uznana data podpisania przyjęcia towaru bez zastrzeżeń. g. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar transportem własnym lub przez usługi kurierskie na swój koszt do siedziby Stacji Obsługi Pojazdów w Płocku ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5 (od poniedziałku do piątku) w godz. 07:00 do 14:20 po godz. 14:20 części będzie można zostawić w portierni u Ochrony Obiektu. 11. Zamawiający w formie pisemnej ma prawo jednostronnie zmienić ilość danego asortymentu na inny asortyment objęty niniejszą umową, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ogólnej ceny określonej w umowie. 12. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych wymienionych w załączniku nr 10. Przez produkt równoważny rozumie się produkt o parametrach jakościowych takich samych lub lepszych jak te, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Posiadający te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu. 14. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentu niniejszej SIWZ pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązania przykładowe służące do ustalenia określonego standardu przedmiotu zamówienia, a nie wskazuje na konkretny produkt, w takim przypadku można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej zasadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony druk OFERTA – formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.2. Formularze asortymentowo-cenowe (opis przedmiotu zamówienia załączniki od nr 7 do nr 11) zależnie od wykonawcy, na które części zamówienia składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną