Przetargi.pl
Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2704 027, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie
    ul. Żwirki i Wigury 55
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2704 027, , fax. -
    REGON: 31156216000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspslesin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pelletu drzewnego na potrzeby ogrzewania budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślesinie mieszczących się : a) przy ul. Żwirki i Wigury 55 w Ślesinie, b) przy ul. Młodzieżowej 1 w Ślesinie. Szacowana ilość 370 ton. 2. Wymagane parametry minimalne pelletu (z drewna iglastego): - wartość opałowa min. 17,5 MJ/kg, - zawartość popiołu do 0,9 %, - zawartość wilgoci całkowitej do 7,5% - średnica do 10 mm Proponowany pellet powinien odpowiadać certyfikatom DIN PLUS lub ENPLUS. 3. Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny : - nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo - organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2 pkt 1 lit. e Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 marca 2018r. w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współspalania odpadów, Dz. U. z 2019r., poz. 1806), - nie będzie zawierał w sobie substancji niebiodegradowalnych w stopniu odbiegającym od znanych naturalnych właściwości pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie będzie zawierał w sobie dodatków niebiodegradowalnych, niewystępujących naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczającym znane naturalne wielkości tych zanieczyszczeń, które wpływają na procesy spalania, a zatem wpływałyby na ilość pozyskiwanych świadectw pochodzenia; - nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia; 4. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga dostarczania przedmiotu zamówienia w big bagach. 6.Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta i potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego pelletu (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry). 7.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować sukcesywne dostawy w zależności od potrzeb Zamawiającego, własnymi środkami transportowymi, wraz z załadunkiem, rozładunkiem opału w danym budynku Zamawiającego (wskazanym przez pracownika Zamawiającego), zgodnie ze złożonymi zamówieniami. 8. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia do każdej dostawy min.2 osób do rozładunku przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby samochód, którym dostarczany będzie opał był wyposażony w dźwig HDS. 10. Wielkość każdorazowej dostawy Zamawiający poda e- mailem lub telefonicznie. 11. Zamawiający wymaga dostawy zamówionego towaru wraz z fakturą. 12. Maksymalny czas dostawy – 48 godziny ( kryterium oceny ofert). 13. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktur częściowych za dostawę przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty-wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ b) wypełniony formularz cenowy – wg załącznika nr 1a do niniejszej SIWZ c) pełnomocnictwo (o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.zspslesin.pl zakładka BIP/ informacje „z otwarcia ofert” informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach