Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA PALIW SILNIKOWYCH NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA PALIW SILNIKOWYCH NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (z tankowaniem w lokalnej stacji dostawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Miliczu) paliw dla potrzeb wozów bojowych Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Milicz, pojazdów samochodowych Urzędu Miejskiego w Miliczu, Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu oraz Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu. Przewidywana wielkość zamówienia: 1) Etylina E95 bezołowiowa - ok. 2985 litrów, w tym: a)Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 1500 litrów, b)Ochotnicze Straże Pożarne - 1300 litrów, c)Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 120 litrów, d)Gimnazjum w Miliczu - 65 litrów. 2)olej napędowy - ok. 36.650 litrów, w tym: a)Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 30.000 litrów, b)Ochotnicze Straże Pożarne Gminy Milicz - 3.100 litrów, c)Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 1.450 litrów, d)Urząd Miejski w Miliczu - 2.100 litrów. Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z poprzedniego roku kalendarzowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 3. Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie. 4. Przedmiotowy materiał musi być w gatunku I, posiadać aktualne atesty i dopuszczenia oraz świadectwa jakości. 5. Wykonawca obowiązany jest dysponować stacją paliw płynnych spełniającą warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać stacje paliw płynnych określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 243, poz. 2063). 6. Wymagana jest możliwość odbioru paliw ze stacji Wykonawcy przez całą dobę. 7. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający wymaga osobistego spełniania świadczenia na rzecz Zamawiającego bez możliwości powierzenia całości lub części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach