Przetargi.pl
zakup i dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, drukarek, serwerów oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu – 8 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, drukarek, serwerów oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu – 8 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, drukarek, serwerów oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu – 8 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy: CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa laptopów. CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa drukarek kodu kreskowego wraz z dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi. CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków. CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office Standard 2016 Open No Level Government 021-10583. CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych. CZĘŚĆ 6: Zakup i dostawa MapInfo Pro PL w wersji 16.0. CZĘŚĆ 7: Zakup i dostawa drukarek. CZĘŚĆ 8: Rozbudowa istniejącego środowiska wirtualizacyjnego o dodatkowe serwery oraz licencje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: - dla CZĘŚCI 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). - dla CZĘŚCI 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). - dla CZĘŚCI 3: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). - dla CZĘŚCI 4: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). - dla CZĘŚCI 5: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych). - dla CZĘŚCI 6: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). - dla CZĘŚCI 7: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). - dla CZĘŚCI 8: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.2.1. SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Dowód wpłaty wadium. 2. Wykonawcy będą musieli złożyć dokumenty (i próbki w zakresie części 5) określone w punkcie 6.2.2. SIWZ na każde żądanie zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach