Przetargi.pl
„Zakup i dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych Gminy Polanów w ilości 130 000 litrów”

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76010 Polanów, Gradowe Wzgórze
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 161 761 , fax. 943 161 761
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie
    Gradowe Wzgórze 7
    76010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 161 761, fax. 943 161 761
    REGON: 33039114300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeao.polanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych Gminy Polanów w ilości 130 000 litrów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 130.000 litrów do kotłowni szkolnych: a) Zespołu Szkół Publicznych w Polanowie ul. Gradowe Wzgórze 5 - 60.000 litrów b) Szkoły Podstawowej w Bukowie – 30.000 litrów c) Szkoły Podstawowej w Żydowie – 30.000 litrów d) Żłobek Gminny w Polanowie ul. Stawna 3 – 10.000 litrów Dostawy będą następować sukcesywnie (partiami) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: - warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy, - wyłączenia obiektu z eksploatacji (np. remont). Zamawiający ze względu na powyższe czynniki zastrzega sobie prawo niezrealizowania w całości dostaw oleju opałowego. Z tytułu niezrealizowania w całości dostaw oleju opałowego Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 3.2. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego (faksem, mailem) zapotrzebowania na dostawę oleju opałowego. Wielkość jednorazowej, pojedynczej dostawy do: a) Zespołu Szkół Publicznych w Polanowie - ok. 16 000 (szkoła posiada zbiorniki o pojemności 18 000 l). b) Szkoły Podstawowej w Bukowie – ok. 6 000 l (szkoła posiada zbiorniki o pojemności 8 000 l). c) Szkoły Podstawowej w Żydowie - ok. 6 000 l (szkoła posiada zbiorniki o pojemności 8 000 l). d) Żłobek Gminny w Polanowie – ok. 1000 l ( żłobek posiada 1 zbiornik – 1000 l) Specjalistyczny samochód – cysterna - do rozładunku oleju opałowego musi posiadać pompę. Dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy placówek tj. od 800 do 1500. 3.3. Olej opałowy powinien spełniać normy jakościowe - zakładowe producenta. Parametry oczekiwane przez Zamawiającego: - wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg; - gęstość w temp. 15 st. C, max. – 860 kg/m3 - temperatura zapłonu - min. 56 0C; - temperatura płynięcia, max -200C - lepkość kinematyczna w temp. 20 st. C - nie więcej jak 6,00 mm2/s; - zawartość siarki - max 0,10 % m/m; - barwa - czerwona. Olej opałowy wykorzystywany będzie tylko i wyłącznie do własnych celów. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczaną partię oleju opałowego. Rozliczenie każdorazowej dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonego oleju (według wskazania przepływomierza w temperaturze rzeczywistej). Wielkość dostarczanego oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w temperaturze 15 stopni C. 3.4. Olej opałowy lekki musi spełniać wymagania normy PN-C-96024 :2011 dla grupy L1. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (odbiorca), w terminie (czasie) jaki wykonawca (dostawca) zaproponuje w ofercie cenowej (formularzu ofertowym) w oparciu o pkt.21.7 SIWZ, jednak nie dłużej niż 48 godzin od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego faxem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić fakt przyjęcia zgłoszenia na numer faxu lub e-mail wskazany przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą składane w dni robocze w godzinach od 7:30 do 14:30. W przypadku gdy zamówienie będzie składane w piątek, wykonawca musi zrealizować je w najbliższy poniedziałek do godz.14:30. Jeżeli termin upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy to dostawca dostarczy olej w dniu roboczym następującym po tym dniu. Dostawy realizowane będą własnym transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz.7:30-14:30 zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. Olej opałowy musi posiadać świadectwo jakości i parametry nie gorsze niż określone w pkt.3.3 3.5. Kody CVP: 09.13.51.00-5 olej opałowy 3.6. Zgodnie z art.82 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 3.7. Każdy z wykonawców powinien zapoznać się z warunkami dostaw do poszczególnych szkół. Koszty zapoznania się z warunkami dostaw ponosi Wykonawca. 3.8. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego ze wskazanym przez Wykonawcę przedstawicielem. - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.9. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: koncesja na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zobowiązanie innych podmiotów - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach