Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice

Gmina Siemkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-354 Siemkowice, Plac Wolności
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 841 72 69 , fax. 043 841 72 69
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemkowice
    Plac Wolności 1
    98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 841 72 69, fax. 043 841 72 69
    REGON: 730934720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemkowice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus w sezonie 2018/2019 w ilości ok. 80 000 litrów w okresie od 15.12.2018 r. do 31.12.2019 r. Uwaga: Podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wykonawca dostarczy w sezonie 2018/2019 olej opałowy autocysternami do kotłowni w następujących budynkach gminnych: - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Siemkowicach - Publiczna Szkoła Podstawowa w Radoszewicach - Publiczna Szkoła Podstawowa w Lipniku Koszty transportu ponosi Wykonawca. Dostawy oleju będą dostarczane sukcesywnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zarządców poszczególnych obiektów. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie 1 do 3 dni roboczych (w zależności od ilości dni zadeklarowanych w formularzu ofertowym) liczonych od dnia otrzymania zamówienia złożonego telefonicznie w godzinach od 8:00 do 14:00, dokładne godziny wykonawca powinien ustalić z odbiorcą telefonicznie. Olej opałowy Ekoterm Plus powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce normy jakościowej PN-C-96024:2011 dla gatunku L1 oraz rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. Minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: wartość opałowa nie mniej niż 42,6 MJ/kg, gęstość w temperaturze 15°C nie większa niż 0,860mg/m3, temperatura zapłonu – nie mniejsza niż 56°C, lepkość kinematyczna w tem. 20°C – nie większa niż 0,10%, zawartość wody – nie większa niż 200mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych – nie większa niż 24 mg/kg, pozostałość po spaleniu – nie większa niż 0,01% oraz Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 2008) sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa określone w pkt. 2.1.1 należy traktować jako szacunkowe. W zależności od potrzeb Zamawiającego mogą one ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. Ilość oleju opałowego objętego postępowaniem odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania zbiorników Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówień w szczególności określonymi w pkt. 2.1.5. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i w przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczanego oleju opałowego – skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. Zamawiający wymaga aby faktury za zakupiony olej opałowy były dostarczone w formie papierowej oddzielnie na każdą placówkę. Wykonawca przy dostawie danej partii przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dołączyć komunikat cenowy Producenta (wydruk cen paliw ze strony internetowej Producenta z dnia poprzedzającego dostawę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w SIWZ. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie O/Siemkowice: 41 9270 1029 0200 0794 2002 0015 z dopiskiem: Wadium – „Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie. o której mowa w pkt 6.3. ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem : WADIUM. Dokument musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nie odwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – „Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Siemkowice”. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że wyżej przedstawiony warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiada aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu Paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 755 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.12. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWIZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) dokument, o którym mowa w pkt. 5.2.2. – jeśli dotyczy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach