Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41216 Sosnowiec, ul. Grenadierów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 263 47 23 w. 104; w. 119 , fax. 32 263 47 23
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów 21
    41216 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 263 47 23 w. 104; w. 119, fax. 32 263 47 23
    REGON: 24149164600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgo.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oleju napędowego (letniego i zimowego) w ilości do 190.000 litrów (maksymalna ilość szacunkowa) wraz z dostawą do magazynu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Grenadierów 21 w Sosnowcu. Częstotliwość dostaw: co najmniej 1 raz w okresie 2 miesięcy. 2. Oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-EN 590 lub równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 1680). 3. Przewidywana ilość oleju napędowego objęta niniejszym postępowaniem wynosi 190.000 litrów. Sumaryczna wielkość dostaw oleju napędowego może ulec zmniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego, nie więcej jednak niż o 30% podanej ilości oleju. Oznacza to, że Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania 30% podanej ilości oleju (57.000 litrów), a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Podstawą wystawienia faktury będzie ilość paliwa wyrażona w litrach gotowego wyrobu w temperaturze 15 stopni C (wg wskazań zalegalizowanego licznika tankowania z kompensacją do 15 stopni C przy autocysternie). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek oleju napędowego na terminalu producenta/importera, transport i jego rozładunek w miejscu przeznaczenia. 5. Miejscem dostawy oleju napędowego jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., 41 – 216 Sosnowiec, ul. Grenadierów 21. Zbiornik A o pojemności 5.000 litrów zlokalizowany na terenie sortowni odpadów, zbiornik B o pojemności 5.000 litrów zlokalizowany na składowisku odpadów B. 6. Olej będzie dostarczany Zamawiającemu transportem Wykonawcy. Wykonawca winien dysponować autocysterną przeznaczoną do przewożenia oleju napędowego wyposażoną w licznik tankowania z aktualnym świadectwem legalizacji licznika tankowania do pomiaru ilości zrzuconego paliwa do zbiornika Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest dostosować osprzęt do wlewu istniejącego w zbiorniku Zamawiającego (tankowania zbiornika można dokonać przy zastosowaniu pompy występującej w autocysternie). Pojazd, którym Wykonawca będzie dostarczał olej, musi spełniać wymagania przepisów o transporcie materiałów niebezpiecznych i przepisów w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedni stan techniczny urządzeń przy tankowaniu zbiorników w celu zapewnienia warunków ekologicznych. Podczas każdej dostawy Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. Autocysterna musi być także wyposażona w drukarkę umożliwiającą zrobienie wydruku z dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2018, poz. 755, ze zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wyceną przedmiotu zamówienia stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 2.2. dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ; 2.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 1. odnośnie tego podmiotu. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5. oraz w Sekcji III.4) pkt 1 i Sekcji III.5.1) pkt 1 (tylko w przypadku, gdy będzie realizował zamówienie w zakresie czynności, dla których wymagane jest posiadanie takiego dokumentu) należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5.1) pkt 2 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt 5.5. UWAGA1 SIWZ. 10. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. Oświadczenia, o których mowa w pkt 2.1., 2.2., 5. i Sekcji III.4. oraz Sekcji III.5.1) dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 12. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4. i Sekcji III.5.1), inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 11. składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach