Przetargi.pl
Zakup i dostawa olejów silnikowych i środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych nr postępowania 90/14

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa olejów silnikowych i środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych nr postępowania 90/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa olejów do: pojazdów samochodowych (zadanie nr 1); motocykli i skuterów (zadanie nr 2); łodzi i skuterów wodnych (zadanie nr 3) w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w wykazach asortymentowo - ilościowych (cennikach) do Stacji Obsługi Transportu w: Radomiu ul. Energetyków 14 i 11 - go Listopada 37/59; Płocku ul. J. Kilińskiego 8; Ostrołęce ul. Korczaka 16; Siedlcach ul. B. Prusa 18 lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty karty techniczne oferowanych produktów oraz karty bezpieczeństwa (charakterystyki) oferowanych produktów. Z załączonych dokumentów wymienionych w pkt. 3.2. musi wynikać spełnianie/posiadanie przez oferowane produkty norm i aprobat postawionych przez Zamawiającego w wykazie asortymentowo - ilościowym - cenniku. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu objętego niniejszym postępowaniem w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnymi wyciekami, o pojemnościach zgodnych ze wskazanymi w wykazach asortymentowo - ilościowych (cennikach). Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie umieszczone były następujące informacje: a) nazwa asortymentu; b) pojemność; c) data produkcji; d) nazwa producenta. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment będzie: a) Wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego; b) W swoim składzie nie będzie posiadał komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych oraz, , że dostarczony asortyment posiada 12 miesięczny termin przydatności do użycia licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość zamawianych olejów będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający dokona zamówień o łącznej wartości mniejszej niż określonej w § 1 ust. 8 wzoru umowy, jednak nie mniejszej niż 60% łącznej wartości umowy. Zadanie nr 1 - zakup i dostawa olejów do pojazdów samochodowych ; Zadanie nr 2 - zakup i dostawa olejów do motocykli i skuterów ; Zadanie nr 3 - zakup i dostawa olejów do łodzi i skuterów wodnych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wysokość wadium: 4.100,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto podając w tytule przelewu numer postępowania przetargowego na które Wykonawca składa ofertę. Błędna kwota wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.2) ustawy Pzp. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach