Przetargi.pl
Zakup i dostawa odzieży roboczej i specjalistycznej oraz środków ochrony indywidualnej: Zadanie nr 1: zakup środków ochrony indywidualnej; Zadanie nr 2: zakup oraz dostawa odzieży dla ratowników medycznych; Zadanie nr 3: zakup oraz dostawa odzieży dla personelu kuchni; Zadanie nr 4: Zakup oraz dostawa obuwia roboczego i specjalistycznego

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa odzieży roboczej i specjalistycznej oraz środków ochrony indywidualnej: Zadanie nr 1: zakup środków ochrony indywidualnej; Zadanie nr 2: zakup oraz dostawa odzieży dla ratowników medycznych; Zadanie nr 3: zakup oraz dostawa odzieży dla personelu kuchni; Zadanie nr 4: Zakup oraz dostawa obuwia roboczego i specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i specjalistycznej oraz środków ochrony indywidualnej według zapotrzebowania służb w podziale na cztery zadania. 2. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 3. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału i nazwa producenta. 4. Produkt powinien posiadać kod kreskowy EAN-13 (trzynaście cyfr) lub EAN-8 (osiem cyfr) umieszczony na wyrobie lub opakowaniu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Załącznik nr 8 9 do SIWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18110000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną